středa 22. října 2014

2hand až do domu - nemusím tam chodit :-)



AHOJ, AHOJ

 
 
Krásné středeční odpoledne.  Nevím, jak u Vás, ale tady pěkně prší a já když jsem se vracela z pracovního oběda, tak jsem pekelně promokla, ale doma už nám začali topit. :-)
 


Dnes to bude o tom, že já díky své báječné kamarádce a mé sousedce nemusím chodit do 2handů.
Ona má velikou spoustu různých známých, kteří jí zásobují velikou spoustou oblečení a ona mi to nosí až domů.
 
Zrovna včera a i dneska mi přinesla plnou tašku.
A že je z čeho vybírat.
 


Krásná tmavě modrá tunika, bílá košile.
 


Rozepínací tunika, ty já mám opravdu moc ráda.
 


Krásná světlounká běhací mikina.
 


Nechyběly ani krásné barevné teplé punčocháče a k tomu sukýnka.
Už se opravdu moc těším až si to vše obleču. Zatím první várka schne a druhá se pere.
 


Tyto šaty jsou nové od značky Mango a dostala jsem je od ní k svátku.
 


Věci které  mi nosí jsou naprosto čisté, nejsou potrhané a některé kousky jsou ještě zabalené, takže se jedná o nové zboží.
 


Toto mi donesla dneska :-)
 


Asi největší radost mi udělaly jeany od značky Attrattivo ve velikosti 27, snad mi budou :-))
 
 
Přeji Vám krásný středeční den, nezmokněte.
 
papa E.
 
 









 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...