pátek 31. října 2014

2hand od mojí kamarádky




AHOJ, AHOJ,

 
 
Krásné páteční odpoledne Vám přeji.
 
Tak nám pomalu začíná víkend. My plánujeme procházku a snad se dostaneme i do čajovny. :-)
 
 
Dneska jsem opět od kamarádky a mé báječné sousedky dostala pár kousků oblečení.
Tak se s Vámi o ně podělím.
 
 


Dostala jsem toto báječné černé naprosto nenošené černé sáčko.
 


Sako je matné, ale klopy a detaily má lesklé a k tomu je laděn i výraznější knoflík.
 


Černé sako je naprostá klasika, které by nemělo u nikoho v šatníku chybět. Dá se nosit s jeany, s klasickými kalhoty, s šaty nebo sukní. Už se těším až si ho vezmu.
 
 


Dostala jsem i bavlněné triko v šedé barvě, které je na mě větší, tak ho užiju doma a nebo na spaní.
 
 


 
Triko v detailu je také pěkné.
 
 
 


Asi největší radost mi udělaly tyto jeany od značky Aatrrattivo.
 


Jedná se o slim jeany ve velikosti 27 a já se obávám, že mi budou větší, ale uvidíme až po vyprání.
 


Sem tam mají takovýto krásný detail.
 


Bavlněná přízová vesta v tmavě modré barvičce je velice příjemná a bude se dobře hodit na různé košile či trika.
 


Má pěkné velké knoflíky.
 
 




 
Poslední kousek, který jsem dostala je toto triko a vestička v jednom.
 
Triko je velice příjemné a vestička také.
Navíc se jedná o takový ten ležerní styl, který já mám velice ráda.
 


Triko je ve velikosti 8, což je nejmenší dámská velikost od značky Next, takže mi krásně padne.
 
 
 
Takto mi moje milá kamarádka a sousedka v jednom zpříjemnila páteční den.
 
Já jsem jí připravila malý dáreček, o kterém Vám napíši v příštím článku.
 
 
 
Mějte krásný páteční den a ještě lepší dušičkový víkend.
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...