středa 29. října 2014

Avon objednávka kaltolog č. 15






AHOJ, AHOJ,

 

Dneska mi přišel balíček s objednávkou od Avonu z katalogu č. 15.
 


Právě z tohoto katalogu.
 
 


Objednávala jsem v akci a tak jsem si toho mohla pořídit malinko více.
 
 



Tyto všechny výrobky mě vyšly na 579Kč.
 
 


Objednala jsem si pěnu do koupele, je to novinka.
Jedna pěna v objemu 500l mě vyšla na krásných 50Kč.
Pěna voní vánočně po perníčcích a po skořici.
 
 


Další novinku jsem chtěla vyzkoušet a to je tento sprchový gel s máslem a vanilkou.
Skutečně nádherně voní. Na toto roční období bude ideální.
200l mě vyšlo na 42Kč.
 


Mojí stálicí jsou krémy na ruce. Nyní jsem si vzala do zásoby hned tři balení úžasného krému na ruce s kakaovým máslem, které naprosto dokonale voní, skvěle hydratuje a nádherně se rozmazává.
100ml mě stálo 33Kč.
 



Maska s minerály a s kyselinou salicylovou mi dochází, tak jsem si ji znovu objednala.
Je výborná v boji s černými tečkami.
75ml mě stálo 50Kč.
 


Na doporučení jedné blogerky jsem si objednala peeling.
Tento peeling je hlubocečistící.
Dá se použít i jako maska na obličej.
125ml stálo 67Kč.
 


Tento výživný krém na ruce s kakaem a lotusem si pochvalovala moje maminka, tak jsem ho chtěla vyzkoušet.
Voní spíše po lotusu.
75ml stálo 50Kč.
 


Jelikož už je venku chladné a sychravé počasí a ruce se mi dosti vysušují, tak jsem si pořídila peeling na ruce.
Jedná se o vyživující peeling na ruce a nohy s bambuckým máslem.
75ml stálo 44Kč.
 
 


Již delší dobu jsem pokukovala po této masce.
Jedná se o čistící pleťovou masku s minerály z Mrtvého moře.
75ml stálo 67Kč.
 
 
 
Už se velice těším, až vše vyzkouším.
 
 
 
Přeji krásné středeční poledne.
 
 
papa E.










 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...