pátek 10. října 2014

CARMEX cherry lip balm




AHOJ, AHOJ

 

 

Přeji Vám krásný páteční den.
 
Dnes to bude o BALZÁMKU NA RTY - CARMEX. Píší se o něm různé věci. I já jsem si ho cca před dvěma měsíci pořídil na www.galaxieprani.cz za 89Kč.
 

 
Mají na výběr z různých příchutí, ale  mě nejvíce zaujala ta s TŘEŠNÍ.
 
Až nyní jsem se k němu dostala.
 
Zkouším ho cca týden a zatím z něho  nejsem unešená. Ale není vůbec zlý.
 
 




Tento balzám je absolutní jednička všech amerických žen. Jeho unikátní složení nabízí nejen ochranu rtů před vnějšími vlivy, ale i jejich hydrataci, léčbu a uvolnění nepříjemného pnutí.




Obsahuje
Menthol - zbaví rty všech bakterií a dodá svěžest
Lanolin - rty hydratuje a zjemňuje
Kakaové máslo - rty hydratuje a ochraňuje
Aloe - léčí popraskané rty
Vitamin E - chrání rty před volnými radikály
Bambucké máslo - dodá rtům hydrataci a vláčnost
Petrolatum - jedna z nejúčinějších hydratačních látek vytváří na rtech neprodyšnou membránu, která udržuje vlastní vlhkost rtů bez ohledu na to, zda je v okolí horko, mráz, sucho, či vlhko
 
 


Za mě: je více lepivý, než by mi bylo příjemné a pořád se nemohu popasovat a sžít s mentolovým nádechem. Opravdu krásně hydratuje a to i při konzumaci jídla a nápojů.
 


Mám v plánu pořídit si i jiné provedení, abych si mohla udělat názor.
 
 
 
 
 
Máte i Vy zkušenosti s tímto legendárním balzámkem?? :-))
 
 
 
 
Krásný páteční a volební den přeji :-)))
 
 
 
Papa E.
 

 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...