sobota 25. října 2014

Co jsem dostala k svátku




AHOJ, AHOJ,

 

 

Dneska přináším jen krátký článeček.
 
Dnes jsme byli na návštěvě u tchýně a strávili jsme s nimi příjemný podzimní den.
 
 
 
 
Dostala jsem i nějaké dárečky k svátku.
 
 
 
Toto jsem dostala od tchýně. Prý je to kvalitní italské suché víno.
 
 
 Kalendářík s pejsky a kočičkami.
 Moje zamilované raffaello od bratra.
Kaštany jen tak od maminky.
 
 
 
Podzimní dekorace do bytu nesmí chybět.
 


Voskami se naprosto trefil. :-)))
 
 Levandulový je jeden z mých nej :-)
 Tento jsem ještě neměla.
Krásná intenzivní vůně.
 
 
 
 
Všem opravdu moc a moc děkuji. 


 
 
 
Krásný podzimní večer a nezapomeňte, dnes se šoupe čas :-)
 
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...