pondělí 6. října 2014

DM nákupy

Ještě jednou přeji krásný páteční večer,

dnes odpoledne jsem se cíleně vypravila do DM drogerie na menší nákup.

Nakoupila jsem vše bez jednoho výrobku, který ovšem neměli.

  • Do domácnosti jsme pořídila tekuté mýdlo na ruce s vůní nektarinky, které je velice příjemné a pravidelně ho kupuji.
  • Přípravek na mytí nádobí nám dnes došel, tak jsem po něm sahla do "zásoby"

  • Manželovi jsem vzala i gel na vlasy od značky DM Balea men, kupuji ho již delší dobu a vyhovuje mu.
  • Pro sebe na vlasy jsem si pořídila vyhlazující balzám pro vlasy nepoddajné a bez lesku. Nikdy před tím jsem ho nezkoušela, takže budu testovat a uvidíte ho ve VYPOTŘEBOVÁNO.
  • Jelikož mi dochází pěna do koupele, tak jsem zkusila Balea pěnu do kouplela Evening stra 500ml. Pěna příjemně sladce voní, ale není to vtíravá vůně.
  • Jako poslední výrobek na vlasy, jsem si chtěla pořídit Balea lak na vlasy, ale ejhle, co doma nezjistím, pořídila jsem si tužidlo. Najdu pro něj jistě využití.

  • V mém nákupním košíku nikdy nesmí chybět sprchový gel. Nyní jsem si vzala Balea sprchový gel mambo mango 300ml a sprchový gel White Passion s vůní bílých květů a plodů acial 300ml.
  • Do "zásoby" jsem si pořídla gel na holení Balea Summer garden 150 ml pro citlivou pokožku.
  • Poslední, co jsem si pořídila, ano již jsou to poslední tři mé dnešní nákupy :-) Vlhčené ubrousky od DM babylove 15ks menší balení cena 17Kč. Budou se výborně hodit do kabelky.
  • Opět do zásoby jsem si koupila micelární vody a nyní od značk Loréal Paris 200ml.
  • Poslední  záležitostí, kterou jsem chtěla vyzkoušet, jelikož jsem na tyto odličovací ubrousky opravdu moc chvály. Jedná se tedy o Čistící ubrousky s mandlovým olejem pro suchou a citlivou pokožku 25ks.
 
Tak, to jsem mé dnešní nákupy, copak jste si v poslední době pořídily v DM drogerie Vy?? Také máte rádi produkty Balea?? :-)) Případně mi můžete napsat typ.
 
Krásné podzimní dny
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...