sobota 11. října 2014

Laky na nehty - péče o nehty :-)

AHOJ, AHOJ,

 
 
Přeji Vám krásné sobotní, leč zatažené odpoledne.
 
 
Dneska bych Vám ráda ukázala mojí sbírku laků na nehty.
 
 
Začala bych si péčí.
 


Na úpravu mých krátkých nehtů používám pilníček, klasický papírový, nůžtičky a dřívko pro zatlačení nehtové kůžičky - velice praktické.
 
 


Naprostým zázrakem je tento zpevňovač nehtů z lékárny za 50Kč. Jmenuje se Four Seasons.
Moje nehty jsou velmi poškozené, protože jsem přes čtyři roky nosila akrylové nehty, nyní si je dávám dohromady a toto mi velice pomáhá.
 



Výsledek je výborný. Posuďte sami.
 

 
 
Nehty mám ve dvou menších košíčkách v koupelně.
 
 


 
A nyní k samotným lakům. 






Laky značky Avon  z řady Color Trend, docela dobré, ale špatné krytí. V akci velmi výhodná cena.
 
 


Opět laky od Avonu z řady Gel finish, rychle schnou a mají krásný gelový efekt. Za mě mohu doporučit.
 
 


Essence krycí lak s efektem rozpraskaného laku, v jedné vrstvě to vypadá opravdu nevzhledně, spíš jsem si tento lak pořídila omylem. Druhý růžový lak jsem si koupila v loňském roce na dovolené v Chorvatsku v místním marketu. Poměr cena kvalita dobrá, dovolenou za mě obstál, ale výdrž není dlouhá.
 


Bezbarvý lak z DM drogerie značky SHE, plní svůj účet.
Krásný cihlový až oranžový podtón laku od značky Manhattan odstínu 01M. Krásná barva, vynikne na bledulkách.
 
 


Mám tady i zástupce z řady Miss Sporty z výprodeje.
Krásná fialková až lila barvička a potom taková modro-zelená barva. Obě jsou krásně matné. Dávám si na ně nějaké třpytky.
 
 


Nesmí chybět Colorama od Maybelline NY.
Mám v odstínu 103 - tmavě modrá, 108 - zlatá a 292 - stříbrnozelená.
Krásné barvy, úžasná pigmentace už v první vrstvě. za mě jedny z nejlepších laků. Všechny mám z výprodeje z DM drogerie kus za 29Kč. :-))
 
 



Nakonec pískové laky.
 
 
První čtveřice je objednávka z galaxieprani.cz a za mě nedoporučuji, protože jejich pigmentace je opravdu slabá a dlouho schnou.
 
Lak od Essence v odstínu 03glitz je nádherný, lehce narůžovělý lak.
Druhý lak od Essence v odstínu stříbrném je krásný zimní láček.
Oba laky krásně kryjí v první vrstvě, ale bohužel delší dobu schnou.
Cena okolo 50Kč. Mohu rozhodně doporučit.
 
 
 
Jaké laky máte oblíbené Vy?? :-))
 
 
 
 
Krásný víkend Vám všem :-)))
 
 
Papa E.



 
 
 







 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...