sobota 4. října 2014

Máme doma kočičku :-)))





Ahoj ahoj,

nyní píši o naší kočičce.

Máme ji od konce června 2008. Brali jsme si jí jako 2měsíční koťátko. Jedná se o mourka, který se narodil v jižních Čechách a byl převezen do Klánovic , kde jsme si ho  vybrali.

Jmenuje se Izinka, původně jsem jí vybrala jméno Anabel, ale potom jsem jméno přehodnotila a jmenuje se Izabela = Izinka.

Je vykastrovaná, nikdy neměla koťátka a je pouze doma tj. v našem bytě.

Máme ji jako naše miminko.

Je hravá, zdravá, krmíme ji granulami od Puriny, konzervičky kupujeme Gurmet tu zlatou řadu a kočkolit máme od Britu. Vše kupujeme na mall.cz mohu vřele doporučit.

Kočička s námi spí v posteli a dělá si, co ona chce, prostě "BYDLÍM U SVÉ KOČI", Ti co mají kočku, vědí o čem hovořím.

No a jaké máte Vy zvířátko?? Jak se jmenuje a čím ho krmíte??:-))

Krásné dny

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...