sobota 4. října 2014

Moje záliba ve svíčkách a nově objevené vosky od YC





 
Ahoj ahoj,
 
jsem tady zpět a nyní se svíčkami a vosky od YC. Pro mě to byla naprostá novinka  - ano já vím jsem tady nová.
Vosky mohu vřele doporučit, poměr cena kvalita je výhodná, ale svíce jsou příliš na mne drahé a v tuto chvíli mi přijde neekonomické do nich investovat.
Svíčka, která je taky vyobrazená je dárek a pořád je stále plná.
 
 Prosím řekněte mi, jak svíčky YC pálíte a jak s nimi zacházíte? :-)
 
 
 
Takže toť vše z  mých malých nákupů a dárků :-))
 
Krásné dny.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...