úterý 28. října 2014

Na skok v Tesku ... Essence



AHOJ, AHOJ,

 

 
Všem přeji krásné slunné podzimní dopoledne.
 
 
Včera jsem byla na skok v supermarketu Tesco v OC Nový Smíchov a pořídila jsem si něco z dekorativní kosmetiky Essence.
 


Pořídila jsem si tři výrobky.
 




Jako první jsem do košíčku vložila tvářenku v podzimním tonu.
 


Balení je obyčejné plastové, ale struktura pudru se mi líbí.
 


Tvářenka se jmenuje silky touch blush. Je jí 5g a stála 75Kč.
Mám ji v odstínu 70 kissable.
 


Mile mě překvapila dobrá pigmentace.
 
 



Tuto novou řasenku Lash princess volume mascara jsem si pořídila jednak ze zvědavosti a také na doporučení jedné blogerky.
 


Obal je vskutku princezničkovský :-))
 




Mám jí v odstínu black a v jiné se ani neprodává.
 
12ml mě vyšlo na 100Kč.
 


Kartáček je menší a lehce zahnutý, jsem zvědavá, jak mě bude vyhovovat, dneska ji prvně vyzkouším.
 
 


Jako poslední věc jsem si pořídila lak na nehty. Tato teplá barvička mě zaujala.
Jedná se o lak colour and go. Odstín tady nemohu vyčíst.
 


8ml mě vyšla ona 45Kč.
 
Na nehtech je více lesklý než v lahvičce.
 
 
 
 
 
Toto byl můj rychlý nákup v Tescu, kde jsem zjistila, že mají docela slevy, tak mám v plánu se tam vypravit znovu.
 
 
 
Přeji Vám krásné sváteční dopoledne a celý den.
 
 
papa E.
 











 

 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...