pondělí 20. října 2014

Nákupy DM drogerie



AHOJ, AHOJ,

Poslední nákupy, které jsem za poslední týden prováděla byly v DM drogerii.
 


Při posledních nákupech jsem se spletla a místo laku na vlasy si omylem vzala tužidlo, tak jsem to nyní napravila. Volume Efect s fixací 4. Jsem na něj zvědavá.
 


Docházejí mi odlučovací ubrousky, tak jsem na zkoušku vzala Balea s vůní grepu.
Krém na ruce Balea s babasovým olejem. Krém mi došel.
Lůj na rty od Balea ráda používám, tento růžový jsem zatím neměla je s perlou, tak uvidíme.
Baby Lips jsem si vzala na zkoušku, chtěla jsem využít akce 2+1 zdarma, ale akce již neplatila, tak jsem si vzala v barvě, která je mému srdci nejbližší, uvidíme.
 


 
Také jsem ulovila dva sprchové gely z limitované edice. Balea vůně vanilky a ostružin.
 


Pěna do koupele se nyní v podzimním období hodí častěji a častěji, proto jsem sahla hned po dvou baleních.
Levandulovou mám velice ráda a vanilku vyzkouším.
 


Do nekosmetické části zařadím přípravek na mytí nádobí a sprej na wc.
 


Tekuté mýdlo na ruce nesmí chybět a vlhčené ubrousky také docházejí.
 


Dvoje Ebelin odličovací ubrousky jsem si pořídila, potom také sáčky do odpadkových košů a vůni do wc mísy.
 
 



Tak to jsou všechny moje nákupy z minulého týdne.
 
 
Krásný den přeji.
 
 
papa E.




 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...