pondělí 20. října 2014

Nákupy Lidl



AHOJ, AHOJ,

 

Nějak se mi ty nákupy nahromadily.....:-))
 
O víkendu jsem úmyslně zajela i Lidlu, pro něco málo.
 
 


Nemohla jsem odejít bez mála na tělo s vůní kakaa.
 


Praktický odlakovač na nehty s vatovými polštářky byl také samozřejmostí.
 


Tak chválené šampony na vlasy jsem si ráda pořídila na vyzkoušení. Tento set je na objem spolu s kondicionerem.
Bohužel jsem tam nenašla odličovací ubrousky, které jsem chtěla vyzkoušet na doporučení blogerek.
 


Poslední záležitostí, co jsem si pořídila je tento prací prášek Fromil. Na základě hodnocení v časopisu D tes, kde byl vyhodnocen jako nejlepší :-)) tak jsem zvědavá.
 
 
 
Toto byly nákupy z Lidlu.
 
 
Mějte krásný den
 
 
papa E.





Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...