pondělí 6. října 2014

Nákupy pro naší kočičku z e-shopu mall.cz




Ahoj ahoj,

minulý týden jsem objednala na internetovém obchodu www.mall.cz konzervičky a kočkolit pro naší kočičku.
 
Naše kočička je stará 6let a je vykastrovaná.
 
  • Z tohoto obchodu jí pravidelně objednáváme konzervičky Gourmet gold Mix. Jedna konzervička má obsah 85g. V krabičce je 8 konzerviček a my objednáváme balení po 12ti krabičkách za 1.399,- Kč.
 
  • Poté jsem objednala kočkolit od značky Brit, ten nám nejvíce vyhovuje. Mají ho v balení 2x 10Kg za 249Kč.
     
 
  • Celková útrata mého nákupu byla 1.897Kč, platila jsem předem a to kartou.
 
  • Doba dodání je 2-3 pracovní dny. Za tuto objednávku nám nebylo účtované poštovné. dopravili mi zboží prostřednictvím DPD logistické společnosti přímo do bytu.
 
Bohužel se nyní stalo, že dva pytle kočkolitu přišly poškozené a písek se z nich sype. Zatím se nám to niky nestalo, ale nebudeme to reklamovat.
 
Zajímalo by mě, čím krmíte Vy Vaše domácí mazlíčky a kde nakupujete??
 
Krásný slunný a pohodový den přeji.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...