úterý 7. října 2014

Paleta očních stínů SLEEK - I Divine Oh So Special



Ahoj ahoj,

dneska Vás zdravím a napíšu Vám něco málo o mé objednávce z e-shopu
www.lovelyhair.cz
 
Tuto blogerku jistě netřeba dále představovat.
 
Minulý týden ve čtvrtek jsem si objednala Paletku očních stínů SLEEK - I Divine Oh So Special za 295Kč. Platila jsem převodem. Včera zboží dorazilo. Balíček vypadal takto.

Uvnitř pečlivě zabalené zboží s daňovým dokladem.

K paletce jsem si objednala sadu štětců na tvář a na oči, na štětce bude samostatný článek, myslím si, že tyto báječné štětce si to rozhodně zaslouží.
Celková výše objednávky byla 1.993,- Kč.
Vrhneme se na samotnou paletku.
  • V paletce je 12 stínů, z toho 7 matných a 5 se šimerem.
  • Pigmentace je naprosto úžasná. Stíny jsou neprášivé a krásně máslovité. Za mě rozhodně MOHU DOPORUČIT.


  • Takto vypadá balení, také pěkné a bytelné :-)
  • Při rozbalování balíčku na mě překvapivě vykoukl DÁREČEK  :-)), tímto bych ještě jednou moc chtěla milé Péťě poděkovat :-).
  • Dostala jsem nový bronzer od Sleek, složený ze 4 matných odstínů.
  • Obsah 9,3g v hodnotě 250Kč. :-)) no není o nádhera. Sama jsem o  něm uvažovala.


Za mě jsou to nejlepší stíny, které jsem zatím měla možnost vyzkoušet, rozhodně Vám je ráda doporučím.
 
Jaké paletky máte Vy a jaké stíny nejraději používáte?? :-))
 
Přeji pohodové dny.
 
papa E.
 
 

 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...