pátek 24. října 2014

Podzimní výzdoba



AHOJ, AHOJ,

 

Krásný páteční den přeji.
 
Dnes bych Vám ráda ukázala, jak jsem si podzimně vyzdobila byt. :-))
 
Podzim je pro mě velice příjemné období, zvláště je-li babí léto :-))
 


Minulou sobotu jsem si u nás a i v Prokopském údolí, kde jsme byli na procházce nasbírala spadané barevné listí a také utrhla pár šípků.
 


Listy jsem poskládala na komodu a přidala umělý řetěz z listů, který jsem dostala od maminky.
 


Pěkně se mi to hodí k zapáleným svíčkám a i mojí stávající dekoraci, kterou tady mám.
 


Nyní ukáži pár detailů.
 




Svíčky nemohou chybět.
 




Zásoba čajových svíček do aromalampiček.
 



Poslední výzdoba, kterou doma máme je věneček na vstupních dveřích, který jsem si pořídila v Levných knihách cca za 35Kč.
 


Mě se má výzdoba velice líbí, ještě chci doplnit nějakou tou dýničkou, kterou mi snad dá zítra tchán.
 
Navíc u nás se bude konat podzimní vydlabávání dýní, kam se chceme jít podívat.
 
 



Jak máte vyzdoben byt či dům Vy??
 
 
Přeji Vám krásné podzimní dny a i víkend.
 
 
 
papa E.








 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...