středa 22. října 2014

Před chladnem jsem se schovala v DM drogerii



AHOH, AHOJ

 
Včera jsem byla ve městě na domluvené schůzce, ale odpadla a další schůzka byla až za 2hodiny a mě bylo venku dost chladno, tak jsem se šla juknout do DM Drogerie.
Asi tušíte :-)
 



Celkem jsem si pořídila 7 produktů za 329Kč.
 


První, po čem jsem sáhla byly tyto hroznové cukry balení za 13Kč. Já hroznový cukr ráda nosím s sebou v kabelce. Vřele doporučuji.
 


U jedné blogerky jsem zahlédla sůl do koupele, tak i já jsem si ji pořídila s vůní granátového jablka za 22Kč.
 


Jelikož jsem s peelingem od Garnier byla velice spokojená, zkusila jsem si pořídit opět z řady Pure tentokrát peelingový gel v akci za 99Kč.





 



Doma v zásobě mi chyběl přípravek na celulitidu, tak jsem opět pořídila ten od Balea.
 
Minule jsem s ním byla spokojená. Vyšel mě na 90Kč.
 


Příjemně se rozmazává a za mě plní svoji funkci. Poměr cena kvalita super.
 


Také do zásoby jsem si pořídila mycí gel na intimní partie. Chtěla jsem zkusit něco z řady Jessa.
Gel stál 58Kč.
 


Šla jsem okolo stojanu se sprchovými gely a ejhle, co jsem neuviděla.
 

Balea sprchový gel s vůní malin za 33Kč.
Já jsem milovnicí malin, takže musel být můj. :-)
 







Dneska večer mi snad schůzka neodpadne, protože v tomto nevlídném počasí bych asi nejbližší drogerii, která v místě schůzky je Rossmann je, asi vykoupila.
 
 
Krásné podzimní dny přeji.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...