neděle 26. října 2014

Propadáky podruhé...





 AHOJ, AHOJ,

 
 
Krásné nedělní poledne Vám přeji.
 
Přináším Vám článek o produktech, ve kterých jsem se zklamala.
 


Bohužel všechny produkty jsou od značky Balea, na kterou já nedám dopustit. :-))
 


 





Nyní se jedná o tři výrobky.
 
 



Začala bych asi antiperspirantem v podobě kuličky s vůní malin a citronové trávy.
 


Tento deo roll-on jsem si pořídila převážně pro to, že miluji maliny.
Skutečně krásně to voní, ale nic to nedělá a to já se příliš nepotí.
 


Největší mínus za mě je nefunkčnost kuličky. Kulička se nehýbala a nenanášela přípravek na určená místa.
Tím pro mě neplnila svoji funkci.
 
 


Tuto vazelínku jsem si pořídila na základě doporučení jedné blogerky, která ji vychvalovala.
 
 
Vazelínka nenoví, ale strašně špatně se vsakuje.
 


Když porovnám klasické vazelíny z lékárny na které jsem zvyklá, tak tato je oproti nim naprostý propadák.
 



Velice špatně se roztírala a hydratace byla také minimální, spíš člověk měl takový mastný film, což není příjemné. Za mě bohužel Ne.
 
 


Krásný obal má tělové mléko z limitované edice Melon Tango.
Obsah 200ml a opravdu krásně a příjemně a svěže voní.
 


Krém má hydratovat tělo a rychle se vstřebávat.
Tak to rozhodně ne. Krém je velice tekutý, špatně se roztírá a vůbec se nevsakuje.
Hydratace žádná.
 


Jediné plus je za obal a za příjemnou vůni.
 
 
 
Produkty jsem vyzkoušela, bohužel mě nevyhovovali a tak jsem je poslala dál.
 
 
 
Jakou máte zkušenost Vy??
 
 
 
Přeji krásnou neděli.
 
 
 
papa E.










Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...