středa 8. října 2014

Propadáky :-((



PROPADÁKY!!!



Krásné odpoledne,
 
vítám Vás u článku s názvem propadáky.
Je to zatím první článek tohoto druhu.

  • Prvním propadákem je sada štětců na obličej a na oči od značky Mary Kay. Štětce jsem pořizovala cca za 1000Kč i s taštičkou, která je celkem zdařilá. Samotné štětce jsou z umělých vláken, nepříjemně se zabodávají do pokožky, stíny se s nimi špatně nanáší a na blendění zapomeňte, to je nemožné. Za mě veliké ZKLAMÁNÍ.




  • Druhým propadákem je řasenka od značky Miss Sporty. Pořizovala jsem ji koncem srpna v DM drogerii a vyšla mě na 60Kč. Jedná se o řasenku s názvem Pump Up Booster Mascara, která slibuje zvětšení objemu řas až 15 x. Což je naprostý nesmysl. Má veliký kartáček, to ano, ale nepříjemně se na něj lepí samotná maskara. Při aplikaci na řasy je Vám slepí a řasy hrudkovatí. Řasenku jsem vyzkoušela celkem 4x a já ji doporučit NEMOHU  a rozhodně bych si ji již nepořídila.



  • Třetí propadák je také z DM drogerie od značky Alverce. Jedná se o Oční krém Anti - aging s vitaminem a koenzymem Q 10. Krém nevoněl, špatně se vsakoval, nechával mi pokožce mapy a vůbec nic nedělal. Pořizovala jsem ho cca za 100Kč. Za mě to jsou NAPROSTO VYHOZENÉ PENÍZE.
  • Předposledním propadákem je rtěnka z DM drogerie značky SHE v odstínu 040. Barvička je taková nude, ale vůbec nebarví, je malinko třpytivá, ale co je její ohromné mínus je nepříjemný pocit na rtech. Rty jsou vysušené, okoralá a nehydratované. Rtěnka stala okolo 50Kč, ale i za ty peníze to NESTOJÍ.


  • Posledním propadákem je modelovací pasta na vlasy z DM drogerie z řady Balea Men. 100ml vyšlo na 90Kč.  Pasta je bílá, nedá se vůbec rozetřít mezi prsty, ve vlasech zanechává bílé fleky a na styling to rozhodně není vhodné. Pro tento výrobek PALEC DOLŮ.





Máte také své propadáky?  Byla bych ráda, kdybyste mi dali vědět, čemu se mám vyhnout :-)
 
Krásné dny přeji :-))
 
papa E.


2 komentáře:

  1. Ty štětce vypadají hrozně už od pohledu...

    OdpovědětVymazat
  2. To ano, sice je to dost špatná fotka, ale štětce jsou tak na natírání planěk...nebo na tempery, prostě toto se MK nepovedlo.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...