úterý 7. října 2014

SPOTŘEBOVÁNO - POPRVÉ :-))



Ahoj ahoj, :-)


zdravím Vás u mého prvního článku, který bude na téma VYPOTŘEBOVÁNO  :-)


 
  • Vypotřebovala jsem holítko od značky Wilkinson s názvem Xtreme 3 a jedná se o trojbřité holítko. Tyto holítka si kupuji již řadu let a jsem s nimi velice spokojená - MOHU JEN DOPORUČIT. :-)
 
  • Další jsem dopotřebovala Balea gel na holení aloe vera 150 ml DM drogerie a stojí cca 67Kč. Příjemně hydratoval a nohy byly vláčné - opět mohu DOPORUČIT.
 
  • Vypotřebovala jsem i micelární vodu od Bioderma v obsahu 250 ml z lékárny za 400 Kč. Micelární voda nijak nevoní a je příjemná a neštípe v očích. Po blozích a po internetu o ní putují fenomenální recenze a i za mě ji DOPORUČUJI. Nejlépe ji koupit v akci. Nyní zkouším micelární vodu od značky Garnier.  
 
  • Dopotřebovala jsem i olejíček na vlasy od značky Avon z řady Advance Techniques 30ml a kupovala jsem ho v akci za 59 Kč. Nyní mám od značky Balea a přijde mi lepší a je ho 100 ml za 99Kč. Ale  rovněž mohu DOPORUČUJI.

 
  • Další produkt, který je dopotřebovaný je Balea Body Fit krém proti celulitidě, pořídila jsem ho v DM drogerii za 79Kč v objemu 200ml. Příjemně se vsakoval a myslím si, že dělal svou práci. Znova jsem si ho nepořídila, jelikož jsem na něj při nákupech zapomněla, ale namísto toho  mám od značky Ryor. Mohu DOPORUČIT.
 
  • Další věcí je tělový krém se santalovým olejem a olejem z černého seznamu od značky Avon z řady Planet Spa. Tento produkt mě vyšel cca na 100Kč v objemu 200ml. Krásně hydratoval, úžasně voněl, ale má trochu oranžový nádech a barvil oblečení, respektive, měla jsem obarvené pouze pyžamo. Za mne MOHU DOPORUČIT, ale to barvení je nevýhoda.
 
  • Dopotřebovala jsem i sprchový krém od značky Balea s vůní jahůdky. Krásně voněl, pěnil také dobře a stál mě 30Kč v objemu 300ml. Za mě VELKÉ ANO,  pro sprcháče této značky. Do zásoby mám nakoupené jiné.



  • Bavlněné tamponky na odličování od značky Ebelin 140 ks za cca 30Kč jsem dopotřebovala a jsem s nimi velice SPOKOJENÁ - DOPORUČUJI.
 
  • Vlhčené ubrousky na dětské zadečky jsem kupovala u Vietnamců 80ks za 35Kč se opravdu vyplatilo. Jsou velice příjemně vlhčené, krásně "dětsky - čistě" voní a svoji práci zastanou. Již mám další v zásobě. DOPORUČUJI.
 
  • Mycí houbičky jsem si pořídila na e-shopu http://www.babybaby.cz/ec-houbicky-na-oblicej-6ks---/ . V balení jich je 6ks za krásných 17Kč. Na mě jsou příliš drsné, na citlivou či suchou pleť bych je rozhodně neaplikovala. Já s nimi sundávala masku. Spíš NEDOPORUČUJI.


  • Měla jsem rozdělané balzámky na rty a dopotřebovala jsem Vazelínku od Mary Kay cena cca 30-50 Kč a svůj účel splní, ale spíše NEDOPORUČUJI.
 
  • Balzám na rty od značky Balea Intensiv  32Kč - měl takovou žlutou barvu, nebarvil, hydratoval, ale ten ve světlemodrém balení mi vyhovoval více. NEDOPORUČUJI.
 
  • Poslední balzámkem, který jsem dopotřebovala. Dostala jsem ho dárkem. příjemně voněl, ne  moc výrazně, byl krásně duhově barevný, ale docela se kýval, hydratoval a ke konci se mi ulomil. Ještě o něm zauvažuji, ale spíše  NEDOPORUČUJI.


  • Naprosto úžasný krém na ruce je od značky Avon - Revitalizační hydratační krém na ruce s kakaovým máslem a vitamínem E. Je hypoalergenní, nádherně hydratuje, krásně voní. Obsah je 100ml a já ho v akci pořizovala za 29Kč. ZA MĚ JASNÉ ANO A VELICE DOPORUČUJI.


  • Jedinou dekorativní kosmetikou je tady zástupce z řady laků na nehty. Jedná se o značku Maybelline New York a lak se jmenuje Forever Strong professional + Iron. Odstín tady bohužel není uveden. Již neplní svoji úlohu, aby taky mohl, když ho mám cca 5-6 let. Dostala jsem ho k svátku od své kamarádky. Barva mi velice vyhovovala. DOPORUČUJI.


  • Kapky do očí používám každý den ráno, jelikož mám velice citlivé oči a je to způsobeno tím, že jsem alergická na pyl, trávy, roztoče, prach a zvířecí chlupy. Kapky značky Livostin mi vyhovovali, bylo jich pouhých 4ml a stály 145Kč v lékárně. Znova jsem si je nepořídila, jelikož rychle ubývaly a vyzkoušela jsem kapky z DM drogerii, které  mají 15 ml za nižší cenu a plní svou úlohu naprosto stejně. NEDOPORUČUJI.


  • Jelikož je podzim, tak nastal čas pálení svící.
 
 
  • Dopotřebovala jsem barevnou svíčku z DM drogerie za 55Kč. Docela pěkný obal, spíše takový jarní či letní, na podzim a zimu by mohla přijít nová várka. Nevoněl a pouze hořel. NEDOPORUČUJI.

  • Čajovou svíčku využívám do aromalamp k voskům Yankee candle. Balení po 40ks za 50Kč kupuji u vietnamců. DOPORUČUJI.

  • Poslední svíčkou, kterou jsem vypálila je svíčka od Vietnamců za 35Kč s vůní vanilky a opravdu mě mile překvapila, krásně voněla a házela pěkné světlo. DOPORUČUJI.



  • Vypotřebovala jsem dva vonné vosky od značky Yankee candle a to s vůní Honey Glow, který mi tady naprosto nádherně voní a budu si ho chtít pořídit do zásoby a druhý s vůní Sweet Apple, také krásně voněl. Vosky pálím v aromalampě a dělím si je na 4 díly.  Jeden vosk kupuji za 55 Kč. http://kvetinarstviuskritka.webnode.cz/ NAPROSTO DOPORUČUJI.




  • Přesouváme se k nekosmetickým záležitostem.
 
 
  • Vypila jsem neperlivou Magmesii 1,5l a ráda si ji pořídím znovu  DOPORUČUJI.

  • Vypotřebovala jsem přípravek na mytí nádobí od značky Henkel pur balsam 900ml za cca 35Kč. Příjemně voní, dobře myje a ruce nehydratuje, jak slibují. Nyní mám koupeny z DM drogerie z jejich řady. SPÍŠE DOPORUČUJI.

  • Tekutý písek je také vypotřebovaný, kupovala jsem ho německém Kauflandu, jedná se o jejich produkt  750ml vyšlo do 1€ a svůj účel splnil. Nyní se na nákupy do SRN nechystám, tak mám koupený z DM drogerie z jejich řady a přijde mi srovnatelný. SPÍŠE DOPORUČUJI.
 
  • Tekuté mýdlo s vůní nektarinky z drogerie DM značky Balea je také vypotřebovaný. 500ml stojí cca 30Kč. Za mě je to asi jejich nejoblíbenější tekuté mýdlo na ruce. DOPRUČUJI.


  • Vše je již řádně vytříděno v odpadu. Pořádně jsem Vše vypláchla a vymyla.  Něco šlo do plastu a něco do směsného.




Tak a jsme u konce.
Mě by zajímalo, jaké produkty nejčastěji dopotřebováváte Vy a jestli si je znovu pořizujete.

Přeji krásný večer.

papa E.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Spotřebované za březen 2024

AHOJ HOLKY,  březen utekl jako voda a já zde mám spotřebované produkty a k nim malou recenzi. Jinak vám přeji hezkou neděli a zdravím z cha...