pátek 24. října 2014

Teta drogerie - mini nákup



AHOJ, AHOJ,

 

 



Dneska dopoledne jsem se vypravila na nákup potravin. Šla jsem pěšky, abych se také více hýbala a cestou jsem potkala Teta drogerii, kde jsem si chtěla pořídit posilující lak na nehty Four Seasons.
 
 


Tady můžete vidět, že laky jsem si skutečně pořídila a k tomu vzala i jeden sprchový gel, který byl v akci.
 

 
 
Celý nákup  mě stál 175Kč a výhoda byla, že jsem mohla platit kartou.
 
 


Sprchový gel od značky Dave krásně voní a slibují i příjemnou hydrataci, tak uvidíme. 


200ml mě vyšlo na 35Kč.
 

 
K samotným lakům.
 


Pořídila jsem si Zpevňovač nehtů, který již mám a je naprosto vynikajicí. Již jsem se o něm v jednom článku zminovala.
druhý mi byl doporučen paní prodavačkou a jedná se o zpevňovač s vápníkem.
Mám je střídat.
 

 
Jeden lak mi vyšel na 70Kč což je oproti ceně v lékárně o 20Kč více, příště si raději zajdu do lékárny.
 
 


Tento zpevňovač je opravdu vynikajicí a mohu ho vřele doporučit.
Mě osobně nehty krásně zpevní a lépe po něm rostou a nelámou se.

 
Nanáším dvě vrstvy a poté si dávám barevný krycí lak.
Zpevňovač je doporučován celou řadou blogerek.
 
 


Gel s vápníkem mi byl doporučen, takže ho budu testovat.
 

 
Měl by nehtům dodat potřebný vápník a nehty tak vyživit.
 
 
 
Jsem ráda, že jsem si laky mohla pořídit.
 
 
 
Přeji krásný páteční den a užijte si víkend.
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...