pondělí 20. října 2014

Vypotřebováno - domácnost

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji krásné pondělní dopoledne.
 
Dnes po krátké odmlce přicházím s novým článkem.
 


Toto jsem vypotřebovala pro domácnost.
 


Nemohu opomenout naprosto úžasný vosk YC Sparkling cinnamon. Vřele doporučuji.
 


Svíčka s kávovým motivem je od Vietnamců, koupila jsem si jí na doporučení od jedné blogerky, ale asi máme větší prostory doma a nic jsem necítila. Stála 35kč a jako svíčka, která hoří mohu doporučit.
Druhá svíčka ta barevná nedělá vůbec nic, pouze hoří a je z DM cca 65Kč. Nedoporučuji.
 
 


Tekutém mýdlo na ruce do dávkovače s nektarinkou je z DM drogerie a velice ráda si ho koupím znovu - doporučuji. 



 
Papírové kapesníčky Zewa jsou stálicí a jen doporučuji.
 


Mycí prostředek na nádobí z DM drogerii dobře myje a skvěle pění - doporučuji.
Moje nejoblíbenější aviváž na praná prádla je modrý Lenor. Prádlo nádherně voní a je krásně heboučké - rozhodně doporučuji.
WC sprej Air wick s vůní magnolie byl krok vedle, mě to vůbec nevonělo a jsem ráda, že jsem dopotřebovala - nedoporučuji. 
 


Toto jsou moje spotřebované nekosmetické  produkty.
 
Používáte také něco z toho??
 
 
Krásný den přeji.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...