čtvrtek 9. října 2014

W7 - paletka očních stínů a tvářenka


KRÁSNÝ VEČER PŘEJI,

 
 
Nyní Vám přináším článek o dekorativní kosmetice značky W7.
Já osobně jsem majitelkou dvou výrobků a to paletky očních stínů a tvářenky.
Oba produkty jsem koupila na www.galaxieprani.cz
 




Paletka obsahuje 12 neutrálních, velmi dobře pigmentovaných očních stínů. Paletka je v krásném plechovém balení. Dokonalá kopie slavné paletky od Urban Decay Naked 2. V paletce je oboustranný aplikátor.
Odstíny:
Buff, Caramel, Sand, Dust, Chocolate, Topaz, Earth, Storm, Silk, Wave, Thunder, Onyx
 
Paletka mě vyšla na 199Kč.
 





Stíny jsou bohužel velice prášivé, pigmentace některých převážně světlých stínů je dosti špatná. Stíny dosti drolí a drolí. Použila jsem je pouze 2x a již jsou značně poškozené. :-(
Výdrž je za mě průměrná, ale na celý den to rozhodně není.





Štěteček s aplikátorem není příliš zdařilý, já ho nepoužívám. 

AFRICA MULTI TONED BRONZER

BRONZER A TVÁŘENKA

Multi líčidlo - bronzer nebo tvářenka od firmy W7.
 
Přírodní jemně mletá tvářenka (bronzer) s velmi dobrou pigmentací, v balení se štětečkem. Přírodní odstíny s jemným odleskem.
 
Paletka stála 129Kč.
 




Tvářenka je dobře pigmentovaná a celková barva je velice pěkná. Pigmentace dobrá - spíše střední. Neprášivá konzistence.
 
 





Štěteček je na první dojem příjemný, ale na nanášení mi nevyhovuje, používám jiný, navíc z něj lezou štětiny.
 
 
Za mě bych tvářenku doporučila, ale stíny nikoli.


 
 
 
Máte také zkušenost s touto kosmetikou W7??
 
 
Krásné dny Vám přeji.
 
 
Papa E.:-)) 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...