pondělí 24. listopadu 2014

Drobné nákupy Teta drogerie a Druhá šance

 
 

AHOJ, AHOJ

 
 
Dneska dopoledne jsem běhala po úřadech a pak jsem šla na poštu s balíčkem a měla jsem takovou divnou náladu a zašla jsem si k nám do malé Teta drogerie, kde jsem si koupila pár věciček.
 
 
Koupila jsem si celkem 7 produktů za 300Kč.
 
 
První, po čem jsem sahla jsou tyto svíčky, které budu pálit v Adventním čase. Jelikož mám adventní věnec v barvách stříbrné a fialové, tak jsem si vzala dvě bílé svíčky a dvě fialové svíčky. Jedna stála, jak vidíte 9,90Kč.
 
 
Papírovými ubrousky na Vánoce dekoruji byt a letos tomu nebude jinak a proto jsem si koupila tyto za 37,50Kč.
 
 
Věděla jsem, že si chci odnést nějaký sprchový gel, kterých není nikdy dost.
 
 
Zaujal mě tento sprchový gel od Palmolive Naturals s vůní granátového jablka. Sprcháč slibuje, že pokožku vyživí a hydratuje díky hydratačnímu krému, který je součástí gelu.
Přijde mi velice praktické balení a zavírání zezdola. Krásně voní.
200ml za 29Kč.
 
 
 
Na jisto jsem pro tento dětský šampon na vlasy, který používám na mytí štětců. Navíc šampon stojí 29Kč za 200ml, no není to nádhera.
Jsem s ním velice spokojená a štětce myje výborně.
 
 
Za výlohou jsem si všimla akce na Gillette.
 
 
Tuto toaletní vodu Blue Dive jsem koupila za 69Kč - 50ml.
Budu jí  mít jako dárek.
Příjemně voní a myslím si, že se dárkem trefím.
 
 
Chtěla jsem vyzkoušet nový intimní gel, milá paní prodavačka mi doporučila tento Lactacyd Femina 200ml za 99Kč.
 
 
U pokladny mě oslovilo balení vlhčených ubrousků. Samotné balení mi přijde naprosto rozkošné a musela jsem ho mít.
 
 
Ve skutečnosti se jedná o vlhčený toaletní papír 90ks za 29,90Kč.
 
 
Vracela jsem se domů a minula jsem krámek s názvem DRUHÁ ŠANCE. Jde o typ 2handu, kde mi milá paní sdělila, že mají naprosto všechno - ano skutečně tam najdete od lyží, kuchyňské nádobí, povlečení, mobily až po knihy .... naprosto vše.
 
Zboží mají z velvyslaneckých bytů, které se vyklízejí a dají se tam najít opravdové skvosty, navíc si skutečně můžete být jisti značkou a kvalitou. Proč to vím, protože před rokem jsem si tam za 150Kč pořídila silikonové hodinky Swatch Swiss.
 
 
Neodolala jsem a vzala jsem si parfém od Dioru Midnight Poison za neuvěřitelných 248Kč.
Měly tam i jiné parfémy, ale mě zaujal nejvíce tento, možná i proto, že se blíží zima a já v zimě preferuji těžší vůně.
 
 
Poté jsem si zašla na báječný oběd.
 
 
Tak to byl můj dnešní nákupní den.
 
 
Přeji vám krásné dny.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...