pondělí 3. listopadu 2014

Dýňová párty



AHOJ, AHOJ,

 

 

 

Přeji Vám krásný začátek dalšího pracovního týdne.
 
Jelikož o víkendu byly  Dušičky a u nás se konala akce dlabání dýní, tak jsem tam zašla a něco nafotila.
 
 







Akce převážně pro děti se konala v zahradní restauraci v parku Klamovka a takto nyní vypadá samotný park.
 

DÝŇOVÁ PÁRTY

V sobotu 1.11.2014 se koná dýňová párty.
Všichni jste zváni, příjďte v maskách!!
Akci pořádáme již čtvrtým rokem.
Začátek je v 15.00, kdy v našem nekuřáckém sále začnou děti samostatně nebo s rodiči vyřezávat dýně, dýně budou k dispozici za 99,- Kč(také si můžete přinést dýni vlastní), k dispozici budou také základní nástroje na vyřezávání(nože, lžíce, tácy atd.).
V 17.00-17.30 dýně vystavíme před restaurací, kde je prohlédne „porota“ a vybere vítězné dýně(1.,2. a 3. místo)
Od 17.30 proběhne představení masek(pro ty, kteří přišli v maskách) a porota vybere vítězné masky.
18.00-18.30 bude vyhlášení vítězů.
Po vyhlášení bude dětská diskotéka.
Vítězové jednotlivých soutěží dostanou věcné ceny v podobě hraček a karnevalových masek.
Primárně jde o prožití příjemného odpoledne-večera rodičů s dětmi:-)
Je dobré si včas zajistit, rezervaci stolu a dýně.
 
Takto zněla pozvánka na akci.
 





Vstup byl krásně a tématicky vyzdoben.
 






Když jsme dorazili my, tak již nějaké dýně byly vystaveny před restaurací a šli do soutěže.
 
I já jsem si koupila dýni za 99Kč a dostala k ní vše potřebné.
 
 





Stále mě sužoval jaký si ostych, že akce je určená pro rodiče s dětmi, ale když jsem viděla, jak dospělí mají na sobě masky a za děti dýně dlabou, protože děti by to neuřízli, tak jsem byla klidná.
 



V zadním salonku probíhala dětská veselice se soutěžemi a písničkami, atmosféra byla opravdu báječná. Radost pohledět a rozzářená očka dětí. :-))
 






Toto jsem vytvořila já. Dýně se mi moc nepovedla, ale dlabala jsem dýni podruhé v životě a relativně jsem byla spokojená.
 
Vydlabanou dýni jsem si odnesla domů.
 



Když jsme cca po hodině odcházeli, byla již tma a dýně na výstavce krásně svítily.
 

 
 
Moje maličkost s mojí dýní.
 



Cestou domů parkem jsem ještě udělala pár fotek.
 




Dostala jsem i karnevalovou masku, které se bohužel utrhla gumička, tak jsem jí připevnila na mojí dýni.
 
Takto jsem si ji u nás doma vystavila.
 
 
Radost mi teď tady dělají dvě vlastnoručně vydlabané dýně.
 
 
Musím konstatovat, že tato akce se mi líbila, lež nemám ráda importované cizí svátky, ale bylo to prima i mému manželovi, který mě doprovázel se mu akce líbila.
 
 
 
Doufám, že i Vy jste měli pěkný víkend.
 
 
Přeji pěkné dny.
 
 
papa E.
 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...