středa 5. listopadu 2014

ESTÉE LOUDER EYE SHDOW - RECENZE



AHOJ, AHOJ,

 

 

Přeji Vám všem krásný den.
 
Ráda bych se s Vámi dnes podělila o malou recenzi mých báječných očních stínů od značky Estée Lauder, které ve své sbírce mám.
 
 



 
Pořídila jsem je na Aukru již pře dlouhými pěti lety a stíny jsou stále plně funkční. Krásná pigmentace zůstala a očka mě po nich nepálí.
 
 
Jen už jsou trochu opotřebované.
 
 


Mám pletku čtyř očních stínů která se jmenuje Pure Color Eye Shadow 2.
 
Obsahuje odstíny : T 04 Sage Light, W 04 Sage Dark, 45 Mink a 50 Sand Box.
 






Paletku jsem pořizovala na Aukru tuším že za 450Kč vč. poštovného. Což mi přišla dobrá cena.
 
 



Omlouvám se za foto, ale stíny jsou naprosto čisté, nevím, proč mi to nafotografii vychází takto špinavé.
 
Nejsvětlejší stín je vypotřebovaný...., ale ostatní  jsou stále plně funkční. Ráda si s nimi dělám kouřové oční stíny a nebo mou oblíbenou linku na horním víčku. Navíc zelená jde krásně k mým modrým očkům.
 


Součástí paletky je i zrcátko, které jsem nikdy nevyužila, protože je velice malinké.
 
Byl tam i malinký pěnový aplikátorek, který jsem nikdy nevyužila. Tak šel pryč.
 



 
 
Snažila jsem se o swatch, ale na mé pihovaté ruce toho asi příliš mnoho neuvidíte.....
 
 
Abych to zhodnotila, i po pěti letech stíny plní svoji funkci, nedráždí oči, jsou stále krásně pigmentované a nepráší.
 
Stíny od EL rozhodně stojí za zmínku.
 
 


Toto foto sem dávám z toho důvodu, že v loňském roce jsem se nechala spontálně nalíčit v prodejně Estée Lauder a pak jsme šli s manželem na večeři.
 

 
V té době jsem ještě měla dlouhé vlasy.
 
Make-up není asi příliš vidět, ale nikdy v životě mě nikdo lépe nenalíčil. Navíc paní byla tak moc milá a příjemná.
 
 
 
 
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...