sobota 22. listopadu 2014

Milé překvapení - další dárek k sváku :-)



AHOJ, AHOJ,

 

Včera jsem byla opravdu moc mile překvapená, když jsem dostala další dárečky k mému svátku, který jsem měla koncem října.
 

 
Taštička byla opravdu napěchovaná.
 
 
 
Ani se mi nechtělo věřit, co vše jsem dostala, bylo toho tam opravdu hodně.
 

 
Jako první na mě vykoukl tento krásný stříbrný lak na nehty, které se opravdu krásně leskne.
 
 
Lak z HM jsem nikdy neměla a chtěla jsem ho vyzkoušet, tak se mi to díky mým kamarádům splnilo.
 
 
Lak po nanesení první vrstvy - super.
 
 
 

 
Také jsem tam měla krásné náušničky se zirkony, které jsou naprostou klasikou a jsem za ně opravdu moc a moc ráda.
 
 

 
Něco sladkého nesmělo chybět. Já mám Orion čokolády asi úplně nejraději a oříškové zvlášť.
 
 
 
 



Největší položkou v taštičce byla tato naprosto úžasná, chundelatá a teploučká šála z jednoho dílu.
 

 
 Šála je krásně huňatá a na zimní období bude ideální.
 
Moc se mi líbí žlutý vzor.
 

 

Poslední kosmetickou věcí v taštičce byla Oriflame 2FX Mascara v odstínu Black.




K řasence mi bylo sděleno, že první nástavec má řasy prodloužit.
 



A druhý nástavec má řasy zahustit.
 



Zde je vidět dvojí šroubování.
 


 Zatím jsem řasenku nezkoušela, ale odpoledne se jí jistě nalíčím.
 
 
 
 
Tak to byl můj milý dárek od mých báječných kamarádů.

 
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...