neděle 30. listopadu 2014

Nákupy ve slevě Tesco

 

AHOJ, AHOJ,

 

Přeji Vám krásný den,
 
jelikož jsem od společnosti Tesco dostala poukázku k nákupu, tak jsem se rozhodla, že vyrazím na nákup tam.
 

Potřebovala jsem si koupit pár věcí zvláště pak tělové mléko.
 
 
První, co jsem do košíku vhodila byl tento šampon Garnier s kondicionere a nebyla jiná volba než si vzít s vůní levandule.
Jedná se o řadu GARNIER LEVADULE A ŘŮŽE, který slibuje dodání lesku vlasům a růže má čistící účinky pro hebkost.
400ml šamponu vyšlo na 70Kč a 200ml kondicioneru na 50Kč.
Příjemně voní a jsem na tyto produkty zvědavá.
 
 
Dále jsem si pořídila SŮL DO KOUPELE S MOŘSKÝMI MINERÁLY. 600g za 46Kč.
Tuto značku sice neznám, jedná se o značku ALL ABOUT BEAUTY, ale musím přiznat, že se mi nechtělo příliš utrácet za sůl do koupele. Voní spíš pánsky než po moři, uvidíme.
 
Krémový sprchový gel RADOX MLÉKO A VANILKA  jsem si vzala pro jeho příjemnou vůni po vanilce. 250ml za 30Kč mi přišlo fajn.
 
 
Dostáváme s k produktu, kvůli kterému jsem šla nakupovat :-))
TĚLOVÉ  MLÉKO GARNIER REGENERAČNÍ.  Vybrala jsem si pro velmi suchou pokožku.
Slibuje hydrataci až 7 dní, ale tomu šanci nedám, jelikož já mám potřebu se mazat po každém mytí. Příjemně voní  po L bifudus a bambuckém másle.
400ml stálo 120Kč.
 
Lak na vlasy jsem také potřebovala pořídit do zásoby a sahla jsem nyní po LOREAL PARIS STUDIO LINE VOLUM MAX STUPEN 6.
300ML  za 70Kč.
 
 
Chtěla jsem vyzkoušet i jiné odličovací ubrousky, proto jsem si pořídila tyto LINTEO VLHČENÉ ODLIČOVACÍ UBROUSKY  - jemné a hebké. 25ks za 30Kč. Uvidíme.
 
Poslední věcí, kterou jsem si pořídila je LAK NA NEHTY RIMMEL LONDON 60 SECOND v odstínu  405 ROSE LIBERTINE. 8ml za 49Kč.
 
 
Všechny výrobky jsem pořídila ve slevě a ještě jsem uplatnila slevový kupon od Tesca na Club card v celkové výši 200Kč.
 
Placení bylo opravdu milé :-))
 
Musím konstatovat, že u nás v Tesco OC Nový Smíchov mají permanentní slevy na kosmetické produkty a i dekorativní kosmetiku, zkuste se tam podívat, pakliže budete mít cestu kolem.
 
 
Přeji Vám krásné dny.
 
 
papa E.
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...