čtvrtek 13. listopadu 2014

Porovnání micelárních vod


 

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dnes bych Vám ráda představila porovnání micelárních vod, které jsem vyzkoušela.
 
 
 
Jako vůbec první micelární vodu, kterou jsem mohla vyzkoušet byla tato růžová od značky BOURJOIS.
Micelární vodu jsem dostala a její cena se pohybuje do 90Kč.
Voda velice nepříjemně štípe v očích a v očním okolí. Celkově na obličeji mi nevadila, ale neuchvátila mě. Já bych si ji rozhodně JIŽ NEPOŘÍDILA.
 
 
Tuto micelární vodu od značky BIODERMA  snad není třeba představovat. Jedná se o řadu Senzibio.
Pořídila jsem si balení 250ml za 450Kč v lékárně. Cena je poněkud vyšší, ale říkala jsem si, že jí musím vyzkoušet.
Voda neštípala v očích ani v jeho okolí a krásně odličovala, jak oční make-up tak i make-up na obličeji.
Bohužel rychle ubývala.
ANO POŘÍDILA BYCH SI JI ZNOVU,  ale pouze v akci 1+1 zdarma.
 


Micelární voda od značky GARNIER v balení 400ml mě v akci vyšla na krásných 150Kč.
Krásně odličovala make-up, ale mě na oční okolí a samotné oči nevyhovovala.
MOŽNÁ, ŽE BYCH JÍ DALA JEŠTĚ ŠANCI, ALE ZVAŽOVALA BYCH TO.
 


Tato micelární voda od značky Loréal Paris je pro mě asi VÍTĚZEM.
Krásně odlíčí oční make-up, nepálí a nedráždí oči a s pletí si také velice dobře poradí.
ZA MĚ JE TO JEDNIČKA.
 


ZHODNOCENÍ:
 
  1. Loréal Paris
  2. Bioderma
  3. Garnier
  4. Bourjois
 
 


Micelární vodu používám bavlněný tamponek, na celý obličej mi stačí tři kusy.
 
Já používám tamponky z drogerie DM Ebelin. 
 
 
Toto jsou mé poznatky s micelárními vodami.
 
Další budu testovat od značky Mixa, tak jsem zvědavá.
 
 
Popřejí Vám krásný den.
 
papa E.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...