úterý 11. listopadu 2014

První listopadové nákupy v DM drogerii

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Dneska jsem byla na pracovní schůzce na Národní třídě a cestou domů jsem se rozhodla podívat se na nové obchodní centrum Quadrio od CPI.
 
 
 


Centrum mě nijak nenadchlo, ani jsem se nedivila, jelikož já obchodní centra ani retail parky nemám příliš v lásce.
 
Našla jsem si na mapce, kde je DM drogerii a poměrně rychle jsem se k ní dostala.
 
 


Nakoupila jsem vše, co jsem chtěla.
 
 
Pořídila jsem si tyto čistící vlhčené ubrousky 3v1 s aloe vera pro smíšenou pleť 25ks za 45Kč. Již jsem měla dvoje, ale tyto jsem chtěla vyzkoušet. Navíc neměli příliš na výběr.
 
 
Své současné micelární vody mám polovinu, tak jsem si šla dokoupit další. Nebylo bohužel z čeho vybírat a chtěla jsem vyzkoušet nějakou jinou, než tu, co jsem již měla.
 
 
Vybrala jsem si tuto od značky Mixa - spadá pod koncern Loreal Paris.
400ml stálo 179Kč a byla levnější než od Garnieru.
Tato micelární voda je určená pro citlivou pleť náchylnou k podráždění.
Tak uvidíme.
 
 
Sprchový gel od Balea nikdy v mých nákupech nesmí chybět, tak tomu nebylo ani nyní.
Opět bohužel výběr byl mizivý. Sahla jsem po sprchovém gelu s vůní broskve, manga a soli z Mrtvého moře.
300ml vyjde na 30Kč.
Opravdu krásně svěže voní.
 
 
Tento kondicioner s fíkem a perlou jsem již jednou měla a byla jsem s ním velice spokojená, proto jsem neváhala si ho pořídit znovu.
300ml stojí 32Kč.
 
 
O tomto tělovém másle putují napříč blogy dobré recenze a proto jsem po něm sahla.
200ml stálo 75Kč. Uvidíme, jak obstojí v konkurenci s másly z Lidlu a od Avonu.
 
 
Tento balzám na rty z limitované edice jsem chtěla vyzkoušet. Jedná se o balzám s vůní jablka.
Stojí 32Kč.
 
 
Dostáváme se k Top produktu z dnešního nákupu.
 
Srdce do koupele 2x 15g za 45Kč.
 
 
 
Naprosto mě tyto srdíčka dostaly. Jsou krásná, nádherně voní po granátovém jablku a v balení v pytlíčku jim nešlo odolat. Mají i jiné vůně.
Rozhodně se podívejte.
 
 
Pro domácnost jsme pořídila tyto tři produkty.
 
 
Vlhčené ubrousky s aloe vera a extraktem s heřmánku.
80ks za 45Kč.
Mám je již podruhé a jsem s nimi velice spokojená. Nedráždí a dobře plní svoji funkci.
 
 
Závěsné vůně do wc mísy kupuji pravidelně. 3ks za 40Kč.
 
 
Přípravek na mytí nádobí je také velice dobrý a nyní jsem si pořídila tento žlutý za 25Kč.
 
Za celý nákup jsem platila s 15% slevou 459Kč.
 
 
Jistě všichni již doma máte hrníček, který nyní Dm drogerii nabízí za nasbírané věrnostní body. I já jsem si ho chtěla pořídit a to hned pro sebe a jako dárek pro kamarádku, které vždy cokoliv se sovičkou udělá radost, ale bohužel. Slečna u pokladny mi sdělila, že hrníčky první den byly rozdané.
Trochu mě to zamrzelo, ale zkusím to v jiném DMku.
 
 
Slečna mi k účtu dala i slevovou knížku, kde jsou 3 kupony na 15% slevu na celý nákup.
 
 
Slevu lze uplatnit do konce tohoto roku pouze v prodejně ve v OC Quadriu.
 
Kdo byste případně měl cestu okolo, rozhodně stojí za nákup.
 
 
To jsou mé dnešní nákupy.
 
Jinak bych chtěl zmínit, že všechny produkty jsem měla napsané na papírku, který jsem měla s sebou a nic navíc jsem si nepořídila.
Místo sole do koupele jsem si pořídila ty rozkošná srdíčka, což je ještě mnohem lepší. :-))
 
 
 
Přeji Vám krásné dny.
 
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...