neděle 23. listopadu 2014

Recept - zdravé pohankové rizoto




AHOJ, AHOJ,

 

 

Dneska podruhé přiházím s vařícím článkem.
 
Manželovi jsem uvařila lassaně a sobě pohankové rizoto.
 
Pokud by Vás můj recept na lassaně zajímal, tak se s Vámi ráda podělím.
 
 
V poslední době mám tzv. žlučníkovou dietu, tak mám trochu omezený jídelníček a docela jsem si oblíbila bezmasé pokrmy a velice ráda navštěvuji Veganská bistra.
 
 
 
Na pohankové rizoto budete potřebovat:
 
  • šálek a půl pohanky, kterousi v osolené vodě uvaříte
 
  • sojové maso
 
  • zeleninu - já měla královskou mraženou.
 
Vše uvaříte dle návodu - všechno zvlášť a poté smícháte v míse s trochou mořské soli, oblíbených bylinek a pár kapkami olivového oleje.
 
 
 
 
Nejprve jsem uvařila pohanku a dala jí do misky.
 
 
Poté jsem ve stejném menším kastrůlku uvařila sojové maso v hodně slané vodě.
 
 
Já měla sojové plátky, které potřebovaly pokrájet. Nezapomeňte sojové maso řádně vyždímat od přebytečné vody. Pokud máte kostky, tím lépe.
 
 
Nakonec jsem povařila mraženou zeleninu a vše promíchala dohromady.
 
Přidala pár kapek extra panenského olivového oleje, oblíbených bylinek  a čerstvého pepře.
 
 
 
Tento pokrm je velice lahodný a plně výživově hodnotný. Dá se konzumovat teplý, ale i studený.
 
Vydá za hlavní jídlo a nebo se hodí i jako příloha k masu či rybám.
 
 
Toto bylo mé dnešní vaření.
 
 
Máte také někdy rádi bezmasé pokrmy???
 
 
Přeji Vám krásné a pohodové dny.
 
 
papa E.
 
 
 


2 komentáře:

  1. To vypadá dobře, dala bych si :-) Také používám při vaření sójové maso a mraženou zeleninu. Recept na lasagne by mě určitě taky zajímal :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji, bylo to také velice chutné :-))
    recept na lassaně ráda zašlu, ale jsou s mletým masem :-))

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...