pondělí 10. listopadu 2014

Smíchovský Sacré Coeur




AHOJ, AHOJ,

 

 

Vítám Vás u dalšího článečku.
 
Dnešní den jsem strávila po městě a spíše tak pracovně se schůzkami.
 
Po první schůzce jsem se přesunula k nám na Smíchov, kde jsem si v mé oblíbené veganské restauraci dala obídek.
 
 


Sice obchodní centra nepatří do mého hledáčku, ale toto samoobslužné bistro mě okouzlilo.
 
Dali jsme si s manželem nálož zeleniny.
 




Jelikož jsem zjistila, že do další schůzky mi zbývá cca 45 minut, tak jsem se z OC Nový Smíchov vydala na kratičkou procházku do místního kopcovitého parku s názvem Sacré Coeur.
 


 
Z OC se vydáte přes most, který vypadá takto.
 


Most vede do OC z horní části Smíchova a Holečkovy ulice.
 


Výhled z mostu.
 





Opravdu se jedná o kopcovitý terén a v podzimním období je tak krásný.
 

Když budete chtít, můžete se vydat ke STANICI PŘÍRODOVĚDCŮ, navštívit tuto stanici vřele doporučuji.
 






Šla jsem, stoupala  a fotila krásné barvy podzimu.
 





I z cestičky je překrásný výhled, jen dnes mi nepřálo příliš počasí.
 
 






Kdo by to čekal v srdci Smíchova, takový krásný parčík.
 






Když vyjdete tyto schody, dočkáte se výhledu na krásy Prahy.
 





Je vidět až na Vinohrady a Týnský chrám je také velice dobře vidět a nejen ten.
Pakliže budete blízko, rozhodně se sem podívejte.
 A byl tady natáčen i jeden velmi povedený film Vratné Lahve.
 





Vrátila jsem se do OC opět přes most a stihla jsem ještě rychlou kávičku. :-) do další pracovní schůzky.
 
 
Tak to byl můj dnešní příjemný den.
 
Vřele doporučuji pobyt v parcích či v přírodě, pakliže Vám to podmínky dovolí :-))
 
 
 
Přeji Vám krásné dny, plné pohody.
 
 
papa E.




 
 

 
 





 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...