úterý 18. listopadu 2014

Vánoční příprava - aneb nákup v Levních knihách



AHOJ, AHOJ ,

 

 

Dneska jsme s manželem vyrazili na klasický měsíční nákup potravin do nedalekého Tesca.
 
Po nákupu jsem si to účelově zamířila do Levných knih okolo kterých denně chodím a zaujala mě jejich vánoční výzdoba.
 
 

 
Pořídila jsem si tedy 5 věcí.
 
 
 
Původně jsem tam šla na kukačku na svíčky ve skle s poklopem, které se nápadně podobaly YC, ale když jsem je očuchala a zjistila cenu, tak jsem je vrátila do regálku.
 
 
Vybrala jsem si jinou svíčky s vůní vanilky a s vůní levandule, pro mě je to taková klasika.
Jedna stála 39Kč, což mi připadalo naprosto prima.
 
 
Jelikož mám od loňského roku ozdoby na adventní věnec schované a jsou ve stříbrno fialových barvách, tak si myslím, že tyto svíčky budou pěkně dokreslovat adventní atmosféru.
 
Přes folii pěkně voní, ale nedělám si veliké iluze o jejích intenzitě vůně a výdrži. Spíš jsme si je pořídila pro dekoraci.
 
 
 
 
 

 
Pro tento vánoční věnec jsem se rozhodla ve chvíli, když jsem uviděla cenu, která je neuvěřitelných 19Kč.
 
Je pravda, že ho musíte malinko sami vytvarovat a trochu si s ním pohrát, aby vypadal k světu, ale jako ozdoba bude naprosto vyhovovat.
 
 
Letos jsem se rozhodla, že nebudu mít adventní věnec z pravých větviček, stejnak opadávají a při samotném tvoření si člověk dost poškrábe ruce. Letos bude umělý bez svíček. Navíc, jako členka SZ se to přinejmenším hodí.
 
 
Ozdobu na vchodové dveře mám již osm let a napadlo mě ji obměnit a tato hvězdička se mi tolik zalíbila, že jsem si ji pořídila.
 
 
 
Líbí se mi na ní, že je taková nevtíravá a přitom zaujme.
Krásná cena 39Kč.
 
 
Blíží se nový rok 2015 a touto dobou nakupuji kalendáře a diáře.
 
Neváhala jsem a tento A5 diářek do kabelky jsem si za 39Kč pořídila. Mají více motivů, tento mě zaujal nejvíc, asi proto, že v tom vidím trochu nádechu Imprese.
 
 
Rozložení diáře mi plně vyhovuje.
 
 


Úplně vzadu má kapsičku, což je velice praktické a i trochu okopírované :-))
 

 
 Najde se prostor i na poznámky.
 
 
 
Článek, kde budu zdobit adventní věnec mám v plánu připravit. :-))
 
 
To je moje malá průprava na Vánoce.
 
 
Mějte pěkné dny.
 
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...