úterý 16. prosince 2014

DM ... zase jsem neodolala

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 
Opět jsem neodolala a něco si v DM drogerii koupila.
 
 
Pořídila jsem si dva šampony, koupelovou "kuličku", vatové tyčinky a extra výhodný set Maybelline.
 
 
Tohoto vitamínového šamponu jsem si všimla poprvé a řekla si, že ho ráda vyzkouším.

 
Test zmiňuje, že by měl být vhodný na suché a opotřebované vlasy. Takže proč ne :-)

 
500ml stálo 40Kč.
 
 
Tato řada Balea Professional je mi velice sympatická, proto jsem si šampon pořídila.

 
 
Jedná se o regenerační šampón s argonovým olejem pro suché a polámané vlasy.
250ml 30Kč.
 
 
Tato koupelová kulička opravdu nádherně voní po kakau a říkala jsem si, že pro zimní koupele bude naprosto ideální.

 
1ks stojí 50Kč.
 

Vatové tyčinky snad používá každý a v balení je 160 ks za 17Kč.
 

 
Tomuto setu jsem nemohla odolat.
 
Žlutá řasenka Maybelline NY mi zrovna dochází a jsem s ní maximálně spokojená.
 
Set vyšel na 139Kč. :-)

 
Také občas neodoláte a necháte se zlákat nákupy v drogerii?
 
Přeji krásný den
 
papa E.
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...