pondělí 15. prosince 2014

Dražší oční stíny...

 

 

AHOJ, AHOJ,

 

 

Dneska bych Vám chtěla ukázat jedny z mých dražších stínů.
 
 
Jedná se o známou francouzskou značku Lancolme.
 
Detail symbolu růžičky je pěkný.
 
 
Tyto stíny jsem dostala dárkem, ale když jsem se pídila po jejich ceně, tak se v parfumeriích pohybuje okolo 800-1.200,- Kč.
 
 
Já mám toto duo tmavě modré se světle růžovou, oba stíny mají v sobě šimer.
 
 
Růžový stín používám na celé pohyblivé víčko a jde použít i jako rozjasňovač pod obočí.
 
Tmavým stínem se dají udělat kouřovky a nebo já je převážně používám na linku. Já si celkově raději linky kreslím stíny, přijde mi to méně tvrdé a já se v tom cítím já.
 
 
Pigmentace není nejlepší, ale není špatná, malinko stíny na můj vkus a cenu práší.
 
Ale čím mě ZKLAMALY je to, že se tmavý stín obtiskává. Linka se mi nemilosrdně obtiskne na oko a vypadá to opravdu nepěkně. To mi třeba oční stíny Essence nedělají.
 
Nevím, jestli je to pouze tímto stínem, ale já bych si již stíny Lancolme nepořídila.
 
 
Máte nějaký tip na to, aby se stíny neobtiskávaly??
 
 
Přeji krásný den
 
papa E.
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...