neděle 14. prosince 2014

Drobné nákupy v DM drogerii - prosinec

 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska jsem byla na menším nákupu v DM drogerii, převážně pro produkty pro domácnost, ale i pro pečující kosmetiku.

 
Pořídila jsem si své úžasné tělové máslo Body Butter Kakao recenzi naleznete zde

 
Na doporučení jedné blogerky jsem si pořídila PĚNU DO KOUPELE s vůní orchidee a mandlovým květem. Krásně voní po květinové vůni a krásných 750ml vyjde na 70Kč.

 
Mým nejoblíbenějším sprchovým gelem od Bale je tento s vůní nektarinky a kokosu, kupuji si ho stále dokola a dokola. Navíc to není limitovaná edice, takže si ho můžete pořídit stále.
300ml stojí 30Kč.
 
 

Dalším produktem, který jsem si pořídila je KRÉM NA NOHY S MANDLOVÝM OLEJEM A MAKADEMIOVÝM EXTRAKTEM.
 
Pokud se nemýlím, tak se jedná o nový produkt, proto jsem si ho pořídila.
 

 
Mezi mé stálice v krémech na nohy patří krémy od Avonu.
 
Tento krém má 100ml a stojí 45Kč.
 
Když jsem ho vyzkoušela, tak musím konstatovat, že krásně hydratuje, dobře se vstřebává, ale vůně mě příliš neoslovila. Více mi voní krémy od Avonu, ale nemyslím si, že by to měl být důvod, proč si ho znovu nepořídit.



No a posledním produktem je ZUBNÍ KATÁČEK DNTODENT.
 

 
Opět jsem i tento produkt pořídila na základě recenze. Již jsem tento kartáček měla a nyní jsem ho pořídila svému manželovi.
Tvrdost štětin je střední a stojí 30Kč.
Já osobně jsem s ním byla velmi spokojena.
 
 

 
Uznejte, mají krásné rukojeti, až takové vánoční :-))
 
 


A co si rádi pořizujete Vy v Dm drogerii??
Máte pro mě nějaký tip?
 
Přeji krásné dny.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...