pondělí 8. prosince 2014

Moje vánoční výzdoba :-))

 



AHOJ, AHOJ,

 

 

Přeji Vám krásný prosincový den.
 
Jelikož nedávno byla první adventní neděle, tak jsem vytáhla vánoční výzdobu a trochu si byt ozdobila.
 
 
 Můj adventní věnec jste již viděli ...
 
 
 
Od tchýně mám krásný bílý svícínek, který dávám do oken.

 
 
Na parapetech mezi kytičkami máme natažené světýlka. V obýváku jsou v modré barvě a v ložnici v červené.




 

 
Umístila jsem i vánoční dekorace a pod svíčky dala vánoční ubrousky, každý rok kupuji nové pro ozvláštnění.


 
 
Rozhodně si nedovedu představit Vánoce bez BETLÉMU, který vyrobil můj dědeček. Jedná se o dřevěný betlém, který je hodně starý a má pro mě obrovskou hodnotu.




Opravdu se jedná o krásnou fachmanskou práci a to děda nebyl řezbář.
 



 
A  nakonec i stromeček. Jako Zelení nemáme živý, ale umělý.
 



Stromeček má v jehličí malé světélka, takže ho již nezdobíme a necháváme pouze takto, nám to vyhovuje.
 

 
 
Také máte rádi světélka a svíčky v období Adventu? A jak máte vyzdoben byt či pokoj Vy??
 
 
Přeji krásný Advent.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 


1 komentář:

  1. Máte moc pěknou výzdobu :-) . Já jsem to s vánoční výzdobou nikdy moc neřešila. Každý rok jsem si koupila proutěný věnec a udělala jsem z něj adventní a tím to haslo. Už vloni jsem ale přemýšlela, že bych koupila i nějakou dekoraci, a když vidím, jak to máte pěkné, tak něco koupím určitě, abychom si to i my doma udělali pěkné :-) .

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...