středa 10. prosince 2014

Moji listopadoví oblíbenci :-))

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u mých listopadových oblíbenců. Co jsem ráda a často používala. :-))
 
 
Zde je ukázka dekorativní kosmetiky.
 
 
Paletku čtyř očních stínů Maybellin NY jsem používala velice často, pro její podzimní odstíny.
 
 
Oční stíny jsou trochu více prášivé a pigmentace není nejlepší, ale já tuto paletku mám ráda a ráda se  s ní líčím.
 
 
Všechny stíny obsahují v sobě šimer.
 
 
Moje stálice korektor Max Facto Pan Stic. Mám ho v nejsvětlejším odstínu 12 Tue Beige.
 


Korektor nanáším štětečkem a používám ho snad 15let a jsem s ním maximálně spokojená i pro jeho výborné krytí.

 
Tady vidíte přirozenou barvu na mé světlé ruce.

 
 
Jelikož není ještě taková zima, tak jsem místo makeupu používala tónovací krém 2v1 od dermacolu v nejsvětlejším odstínu Biscuit.
 
 
 
 Má příjemnou konzistenci, opravdu dobré krytí i barvu, ale hůř se zapracovává.
 
 
Jedná se o tónující krém 2v1 s hydratačním účinkem, což oceňuji v chladnějším počasí.


Barvička je opravdu světlounká.
 

 
Malinko hůř se zapracovává, musíte si s ním dát větší práci, ale zato dobře kryje nedokonalosti.
 
 
 
 
Tvářenku jsem používala Africa W7
 



Více si o ni můžete přečíst zde
 

 
 
Novou řasenku s dvojím efektem jsem opravdu testovala poctivě.
 
 
 
Více se o ní dozvíte v článku zde
 

 
 
Jelikož je podzim a venku se brzy stmívá, tak ráda pálím svíčky a nyní i vonné vosky YC.
 
 


Další mojí stálicí je POSILUJÍCÍ LAK NA NEHTY .
 
Nehty jsou po něm opravdu krásně vyživené a zpevněné. Mohu všem vřele doporučit.
 
 
 
 
Toto byli moji oblíbenci za měsíc listopad.
 
Co jste používali rádi Vy??
 
 
Mějte krásný den !
 
 
papa E.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...