úterý 2. prosince 2014

Nákupy se slevou - Teta drogerie



 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnes Vám přináším mé nákupy z Teta drogerii, které mě nalákaly svoji slevou - 20% na celý nákup.
 
 
Účelně jsem si šla koupit krém na celulitidu a masku na obličej od Freemana.
 
 
Skutečně jsem si krém na celulitidu a masku na obličej odnesla.
 
 
Příliš velký výběr krému na celulitidu neměli, ale pan prodavač byl velice všímavý a když zahlédl, že trochu v obchodě mezi regály tápu, tak se sám zdvořile zeptal a přivedl mě k požadovaným výrobkům.
 
 
Po chvíli rozhodování jsem si vybrala EVELINE COSMETICS SLIM EXTREME 3D TERMOZEŠTÍHLUJÍCÍ SÉRUM. 250ml za 170Kč.
 
 
Jelikož mi dochází moje "šmoulí" maska, tak jsem si vybrala tuto červenou DETOXIKAČNÍ PLEŤOVOU MASKU ČOKOLÁDA - JAHODA. 150ml za 150Kč.
 

Maska slibuje detoxikaci a tonizaci. Uvidíme.
 
 
Co musím rozhodně pochválit je příjemná čokoládová vůně, která mě obzvláště nyní v chladných dnech příjemně potěšila.
 
 
Kosmetickou značku Fa jsem nikdy moc nepoužívala, ale řekla jsem si, že ji ozkouším.
 
 
Pěnu do koupele jsem stejnak potřebovala a výběr mě zavál k této od Fa Hedvábí a magnolia. Příjemně voní a 500ml vyšlo na 80kč.
 
 
Na sprchové gely této značky měli akci "při koupi dvou kusů - cena za kus 35Kč". Vzala jsem si tento s vůní granátového jablka, který voní opravdu příjemně.
 
 
 
 

A tento s vůní černého ametystu a růžové violy, voní opravdu moc pěkně.
 
 
 
 
Řada Aromaritual mě nenechá nikdy na pokoji, proto jsem si domů odnesla sprchový gel s vůní kokosu a ananasu neboli - KARIBSKÝ SEN. Cena je za 250ml  60Kč.
 
 
Již delší dobu jsem zvažovala nákup pleťových houbiček, kterými si budu smývat pleťovou masku.
2ks stály 45Kč. Jsou velice příjemně měkké.
 
 
U pokladny ve slevovém košíčku byly tyto Garnier krémy kus za 60Kč. No nemohla jsem je tam nechat.
vzala jsem si 24h hydrataci s výtažkem z medu, který bude ideální na zimu a také noční krém s výtažky jasmínu.
Na tyto krémy jsem velice zvědavá, jaké budou a jak budou působit na mou pleť.
 
 


Také máte potřebu se v zimních dnech více mazat a používat hydratační krémy mnohem více než obvykle??
 
 
Přeji Vám krásný den.
 
 
papa E.
 
 
 
 




 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...