neděle 7. prosince 2014

Není balzám, jako balzám ... na rty :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnešní článek se jmenuje, NENÍ BALZÁM, JAKO BALZÁM, je tím myšlen balzám na rty.
 
 
 
V tuto chvíli používám čtyři balzámky od tří značek.
 
 
Balzám Balea s mandlovým olejem používám doma a koupila jsem ho ve výprodeji za 31Kč. Jednalo se o limitovanou edici. Je příjemně jemný.
 
 
Balzám krásně voní po mandlích a květině a úžasně hydratuje. Myslím si, že je to asi nelepší balzám od značky Balea, který jsem vyzkoušela. Snad ho seženu znovu. DOPORUČUJI.
 
 
 
Balzám Carmex s vůní třešní jsem koupila na www.galaxiepranic.z za cca 90Kč.
Má mentolový ocas a NAPROSTO MI VYHOVUJE.
 
Již jsem psala recenzi zde

 
 
Další balzámek mám také od Balea a mám ho na nočním stolku.
 
 
Jedná se o perlový balzám, který je dorůžova zabarvený a příjemně voní.

 
Stál mě cca 30kč, ale bohužel zanechává růžovou stopu na rtech, což mě nevyhovuje.
JIŽ BYCH SI HO NEPOŘÍDILA.

 
 
Poslední balzám jsem si koupila v Teta drogerii za cca 37Kč


Astrid balzám na rty hydratační s aloe vera. Nijak nevoní, spíš je taková neutrální vůně a špatně se roztírá. 
 
Dobře hydratuje, ale VÁHALA BYCH, JESTLI BYCH SI HO ZNOVU POŘÍDILA.
 
 
 
No a jaké máte oblíbené lip balzámy Vy???
 
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...