pondělí 22. prosince 2014

Rimmel porovnání makeupů

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vám přináším porovnání mých dvou make-upů od značky Rimmel.
 
Jedná se o Match Perfection a Lasting. Finish

 
Oba jsou super, jen se liší výdrží, konzistencí, vlastnostmi a také vhodnou dobou nošení.
 
 
Opravdu oba Vám vřele doporučím, poměr cena kvalita - SUPER.

 
Tento makeup mi přijde světlejší než-li ten Lasting. Oba mám v nejsvětlejších odstínech 100 Ivory.

 
Dobře se nanáší, je takový jemnější a přijde mi méně krycí. Přijde mi ideální na jaro a teplý podzim. Na zimu není příliš vhodný. Jelikož tolik nehydratuje a tolik nekryje.
 
 
Odstín mi opravdu vyhovuje.

 
Neděste se, velké množství jsem rozetřela na malou plochu, ale krásně se dá zapracovat, jak štětcem, tak třeba houbičkou i prsty. .-)
 

 
Tady vidíte výsledný efekt, ale blesk to dosti zkresluje, jinak na pleti vypadá opravdu velice přirozeně.
 

 
A nyní tady máme druhý makeup a to Lasting Finish.

 
Jedná se o hydratační a makeup, který by se neměl otírat a to musím potvrdit.
Oproti modré variantě krásně vydrží na pleti celý den a kritická místa, jako je nos a okolo úst nádherně vydrží. :-))

 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu 100 Ivory a také mi přijde skvělý ochranný faktor 20 SPF.
 




Oproti modré variantě má malinko hutnější variantu, ale i přes to se nádherně zapracuje a krásně kryje.
 

 
Opět výsledný efekt malinko zkresluje blesk.
 
Oba makeupy mohu vřele doporučit, ale na zimní období a pro pleť, která potřebuje hydratovat, bych více doporučovala variantu s červeným víčkem.
 
Cena, za kterou můžete makeup pořídit je do 300Kč.
 
 
No a jaké máte zkušenosti Vy s makeupy od Rimmel??
 
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...