sobota 6. prosince 2014

Slevové poukazy - mini nákup

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Přeji Vám krásný den.
 
Včera mi přišel dopis od společnosti Tesco.
 

Kde se skrývala poukázka na nákup v hodnotě 115Kč, což mě mile překvapilo...
 


A také spousty slevových kuponků, ale mě zaujal nejvíce tento na 30% slevu na nákup DEKORATIVNÍ KOSMETIKY ZNAČEK ASTOR, RIMMEL A MISS SPORTY.
 
Neváhala jsem a dnes jsem do Tesca u nás na Smíchově zašla.
 
 
Nakupovala jsem cíleně. Jelikož mi dochází moje tužka na obočí pořídila jsem si tuto d MISS SPORTY za 40Kč.
 
 
Barva je spíše světlejší, což mě vyhovuje, ale přijde mi malinko tvrdší, tak uvidíme.
 
 
Tento pudr snad netřeba představovat. Jeden sama vlastním a jsem s ním velice spokojena. Potřebovala jsem pudr do kosmetické kabelky a tak jsem sahla na jistotu. Již ho mám v kabelce spolu se štětcem.
 
 
Věděla jsem, že si chci pořídit další make-up. Zvažovala jsem Astor, ale nevyhovoval mi odstín a tak mě zaujal tento LASTING FINISH MK 100 od RIMMEL.
Tento make-up je určený spíše na suchou pleť, kterou v zimě mám a neměl by se otírat a déle vydržet na pleti.
 
 
 
Slibuje 25ti hodinovou výdrž....
 
 
Detail Královské korunky se mi velice líbí.

 
Praktické balení s pumpičkou je také prima.
 
 
Vzala jsem si nejsvětlejší odstín a to 100 IVORY s SPF 20, což bude na zimu naprosto vhodné.
 
 
Samotný make-up je příjemně krémový a velice pěkně voní, tak nevtíravě, ale přesto pěkně.
 
 
Dobře se mi roztíral, ale ještě jsem ho nezkoušela, zítra bude premiéra...štětce již schnou, tak se těším.
 
 
No a co je na tom to nejlepší.....u kasy jsme platila pouze 115Kč.
Uplatnila jsem 30% slevu na každý výrobek a poukaz v hodnotě 115Kč.
 
Takto bych si přála nakupovat častěji. :-))
 
 
Nakupujete také ve slevách a akcích??
 
Jaké make-upy byste mi prosím doporučili??
 
 
Přeji krásné adventní dny.
 
 
papa E.
 
 
 
 
 
 


 

1 komentář:

  1. Slevových stránek a slevových kupónů je hodně, jen člověk musí vědět, kde je má hledat. Mně se například osvědčil web https://slevovykupon.net , kde jsem zatím pokaždé našla slevu do každého obchodu, ve kterém jsem si chtěla něco koupit, takže jsem díky tomu už ušetřila hodně peněz.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...