pátek 5. prosince 2014

Udělej si sám - dárek :-)

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vám přináším návod, jak si udělat POUKÁZKOVOU KNIHU.
 
 
Budete potřebovat: barevné čtvrtky nebo i se vzorem, jako jsem volila já
děrovačku
lihový popisovač
černý slabý fix
lepidlo
nůžky
stužku
a fantazii
 
 
Čtvrtky jsem měla ve velikosti A4 a pravidelně jsem je rozstřihla na 4 stejné obdélníky.
Čtvrtky jsou z jedné strany s vzorem a z druhé jsou celobarevné.
 


U 4ks čtvrtinek jsem si z nich udělala osminky.
 
 
 
Vzala jsem si libovolnou čtvrtinku a poté na ni nalepila osminku. Vznikl prostor pro text.
A nyní jen fantazie a fix.
 
 
Takto jsem si udělala všechny poukázky.
 


 
Píšeme text na poukazy, dle svého uvážení a zdobíme také tak. Pakliže máte nějaké třpytky, lze také použít. :-))

 
Když máte všechny vouchery připravené, tak si ustřihneme kousek stuhy a v levém horním rohu děrovačkou uděláme díru a svážeme.
 





Poukazová kniha je na světě.
 
Přijde mi to jako milý dárek, který jistě každého potěší.
 

 
 
Tak toto byl můj návod na dárek "Vyrob si sám"
 
Také vyrábíte dárky??
 
Případně budu ráda za Vaše tipy.
 
 
Přeji krásné adventní dny.
 
 
papa E.
 
 
 

 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...