čtvrtek 18. prosince 2014

Vlasoví oblíbenci

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vám ráda představím mé momentální VLASOVÉ OBLÍBENCE.
 
 

 
Jen bych ráda podotkla, že já jsem na vlasovou kosmetiku zcela nenáročná. Mám husté vlasy, nebarvené a nakrátko ostříhané.
 

 
Nyní používám produkty z DM drogerie a z Lidlu.
 
 
Používám šampon, kondicioner, lak na vlasy a výživný olejíček, kterým si také vlasy tvaruji do potřebného vzhledu.
 
 
 Šampon a kondicioner jsem si na doporučení jedné blogerky pořídila v Lidlu značky Cien.
 
 
Vybrala jsem si šampon s provitamínem na objem a styl. Objem opravdu nepotřebuji, ale to nevadí.
Samotný šampon příjemně voní a naprosto mi vyhovuje. Vlasy se mi nemastí a jsou pěkně lesklá.
Já si myji vlasy šamponem 2x na doporučení kadeřnice.

 
Vzala jsem si do setu stejný kondicioner s Provitainem B5 na objem a styl.
Tento kondicioner zanechá vlasy krásně hebké a lesklé.
Cena je cca 35Kč za kus.

 
Účes si nejčastěji fixuji lakem na vlasy.

 
Proto jsem si vybrala také na doporučení blogerky tento fialový lak značky Balea se sílou 4. Krásně účes zafixuje, trochu lepí, ale jde pěkně rozčesat. Za mě prima.

 
Olejíček na vlasy používám jednak na tvarování účesu, ale také pro výživu.
 

 
Tento olej je určen na vysušené a silně poškozené vlasy, což já sice nemám, ale myslím si, že výživa nemůže nikdy škodit.

 
Používám ho cca 5x v týdnu přes dva měsíce a sami můžete posoudit, že vůbec neubývá.

 
Obsahuje arganový olej a nádherně voní, tak trochu sladce a má úžasnou olejovou konzistenci. Ve srovnání s olejíčkem od Avonu je tento mnohem lepší.

 
Konzistence je skvělá a vůně také.
 
 
 
No a jaké vlasové produkty máte rádi Vy?? Doporučíte mi nějaké??
 
 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...