úterý 30. prosince 2014

Vyhrála jsem v giveway :-)) Dr. Popov

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
S radostí mohu oznámit, že jsem vyhrála GIVEWAY u ZivotPodleLucie
 
 



 
Vyhrála jsem čaje Dr. Popov, ale to jsem nečekala, co všechno balíček bude ukrývat.
 

 
Rozhodně bych velice ráda zmínila naprosto báječnou komunikaci s Lucií a balíček jsem měla do dvou dnů od odeslání. Naprostá paráda. :-)

 
Balíček obsahoval šest čajů a dvě mastičky.

 
Sypaných čajů není nikdy dost, zvláště pro mě, pro milovnici bylinkových čajů.

 
Na tento čaj se obzvlášť těším.

 
Mám v plánu se podělit.

 
Některé bylinky jsou pro mě neznámé a ráda ochutnám nové chutě.

 
Ideální čaj pro tento čas.

 


 
Měsíčkovou mastičku jsem měla v plánu koupit pro svou maminku, takto ji mohu podarovat.
 

 
 
Také rádi vyhráváte v soutěžích??
A jak jste na tom s čaji? Preferujete čaj nebo kávu??
 
 
Pěkný den přeji.
 
papa E.
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...