pondělí 26. ledna 2015

Deodorant zklamání

 

AHOJ, AHOJ,

 
bohužel přináším recenzi na baleácký neúspěch.
 
 
Jedná se o deodorant s vůní citronové trávy, malin a vanilky.
S deodoranty ve spreji od Balea mám velice dobrou zkušenost, bohužel tento mezi ně rozhodně  NEPATŘÍ.

 
Pořídila jsem si ho převážně pro dobrou zkušenost a také pro to, že maliny jsou pro mě velice oblíbené. Vůně je velice příjemná, ale to je asi vše...
 

 
Dle označení, by měl vydržet 24h a to já se opravdu moc nepotím, takže si myslím, že pro jedince, kteří se potí hodně, tak je to naprosto katastrofální.

 
Neobsahuje hliníkové soli, alespoň to je uvedeno na obalu.

 
Já, která nemá problém s pocením a s tím spojeným zápachem, tak cca po 3h jsem se necítila příjemně a měla jsem potřebu se umýt či použít znovu deodorant.

 
Leč tento obal a balení je naprosto krásné, tak NEOHU DOPORUČIT, PRO JEHO NEFUNKČNOST.
 
 
Věřím, že i Vy máte své oblíbené a osvědčené deodoranty.
 
 
Krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...