sobota 31. ledna 2015

Obří nákupy - domácnost a praktické produky

 

AHOJ, AHOJ,

dnes Vás zdravím v sérii z mého obřího nákupu.
 

 
Jak se to tak stalo, že jsem nakoupila tolik produktů?? Odpověď je jednoduchá, jsem v tuto chvíli tolik pracovně vytížená, že nestíhám a toto vše jsem si musela pořídit.
 

 
Tento článek bude o produktech, které jsou spíše pro domácnost, nebo mají ryze praktický charakter.

 
Sáčky do odpadkového koše. Asi každý z nás je používá. My doma poctivě třídíme odpad, tak máme poměrně větší spotřebu a já kupuji tyto 20ti a 30ti litrové v DM drogerii.

 
Vonítko do záchodové mísy je přeci naprostou samozřejmostí.

 
Mycí prostředky na nádobí od Denk mit jsem si velmi oblíbila a jsem zvědavá na zimní moment - červený produkt.



 
Aviváž Lenor je mým velkým oblíbencem. Vůně do bytu či na wc Denk mit s vůní vanilky a manga mohu vřele doporučit.

 
Nově, možná i na zkoušku jsem si pořídila Pure Care.

 
Aviváž Spring, nebo-li modrá je naprosto, ale naprosto úžasná. Nádherně voní, tak čistě a přitom honosně. Velká spousta lidí se mě zeptalo, čím jsem to navoněná a já jen mohla odpovědět, že je to aviváž.
 
 

 
Další praktické produkty, které nesmí chybět u mě doma.

 
Tekuté mýdlo na ruce Balea.

 
Objevila jsem ho s novou vůní, alespoň pro mě. Jedná se o vůni papáji s mlékem. Jsem na něj velmi zvědavá.

 
Jelikož pálím vosky od YC, tak jsem si dokoupila i čajové svíčky.

 
Vlhčené ubrousky z DM drogerie mám velice ráda. Vzala jsem si tyto dvoje. Modré s Sloe Vea a měsíčkem. Mají široké využití.

 
Nově jsem si pořídila s pantenolem.

 
Jsou dobře vlhčené, z prima textury a v balení mi nevysychají.

 
Odličovací bavlněné tamponky Ebelin jsou mojí denní rutinou.
 
 
Také občas nestíháte a nakoupíte zásobu na půl roku dopředu??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...