čtvrtek 29. ledna 2015

Vitamínový šampon - mastí vlasy

 

AHOJ, AHOJ,

 
ráda bych Vám představila ŠAMPON NA VLASY s vitamíny pro suché vlasy.

 
Tento šampon musím říct, že mě DOCELA ZKLAMAL.
 
Sice má příjemné velké balení 400ml vyjde na cca 40kč a i příjemně voní, ale....

 
 
samotný šampon myje vlasy dobře, ale postrádám lesk, jemnost a bohužel se mi po něm začaly MASTIT VLASY.

 
Je prima, že má atest eko testu.
 
 
 
Mě se vlasy nemastí, nemusím si často mýt vlasy, ale myji si je, jelikož používám lak na vlasy a nechci tam mít jeho vrstvu.

 
Šampon krásně voní po citrusech, ale vlasy jsou po něm mastné hned druhý den.
Možná, že by byl dobrý na mytí štětců.

 
Za mě bohužel  TENTO VÝROBEK NEMOHU DOPORUČIT.
 
Máte s tímto šamponem zkušenost??
 
přeji pěkný den
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...