čtvrtek 12. února 2015

lednová objednávka Avonu

 

AHOJ, AHOJ,

 
opět jsem neodolala a objednala jsem si z lednového katalogu Avonu.

 
Toto je moje celková objednávka.

 
Z řady planet spa jsme si vzala tělové máslo a také tělový peeling.

 
Toto máslo jsem se rozhodla si pořídit na základě voňavé stránky. Jedná se tedy o tělové máslo 200ml s vůní afrického bambuckého másla a čokolády. Již jsem máslo z řady Planet Spa měla byla jsem s ním velice spokojena.

 
Tělový peeling ze stejné řady mě oslovil, jelikož nádherně voní a také dobře plní svoji funkci díky jemným částečkům, které se dobře rozpouští.

 
Z těchto tří produktů dva nejsou pro mne a to krém na ruce a deo. kulička. Je to pro jednoho našeho chráněnce. Pakliže by Vás zajímalo více o našem chráněnci, tak si myslím, že jsem schopna se více rozepsat.
Clearskin tonikum na problematickou pleť, které používám cca 16let si pořizuji pravidelně, toto je do zásoby. Jsme s těmito toniky z této řady maximálně spokojená.

 
Neodolala jsem akci a pořídila si dvě pěny do koupele.
První v roztomilé kulaťoučké verzi a to s vůní jahod v objemu 250ml.
Druhá pěna mě oslovila s vůní mléka a medu. Uvidím, jaké budou.

 
Toto trio bylo za super akční cenu a jelikož řadu planet spa mám velice ráda, tak jsem si ji vzala.

 
Slupovací maska na obličej s extraktem z bílého čaje. Má mít blahodárné účinky pro pleť v podobě dodání energie. Já moc ráda nemám slupovací masky, ale delší dobu jsem žádnou neměla, tak jsem na ní zvědavá.

 
Čistící gel na obličej s bílým čajem se super aplikátorem. Opět budu čekat na reakci.

 
Posledním produktem z tohoto tria je peeling opět s bílým čajem.
Asi ho budu používat na ruce.

 
Tužka na oči, nebo stíny v tužce z řady Color trned.

 
Balení opravdu nic moc.

 
Konzistence krémová, to je prima, ale naprosto mě zklamala barva, naprosto neodpovídá katalogovému zobrazení.

 
Lak na nehty s termoefektem....který jsem nikdy před tím nevyzkoušela a jsem plná očekávání.

 
Barvička starorůžová odpovídá katalogovému zobrazení.

 
Tento lak mám v odstínu contrast coral.

 
No a poslední je bižuterie.


 
Náhrdelník ve zlaté barvě na delším řetízku se srdíčky a zirkony.

 
Delší řetízek má tu výhodu, že se dá buď to nosit klasicky na delší použití a nebo pak obmotat 2x na krátko.

 
Zapínání je klasické na menší karabinku a dá se upravit. Zítra mám v plánu ho ozkoušet v reálu.
 
 
Tak to byly moje nákupy z lednového katalogu.
 
Také máte rádi Avon??
 
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...