úterý 24. února 2015

Moje zásoba kosmetiky ..

 

AHOJ, AHOJ,

 
dnes bych Vás ráda přivítala u článku, který se bude týkat mé zásoby převážně pečující kosmetiky.

 
Kosmetiku skladuji v jedné poličce v komodě, která stojí v obývacím pokoji.

 
Moje velká sbírka....nepočítala jsem kusy, ale odhaduji to cca na 50ks..

 
Snažila jsem se to nějak rozdělit, zvolila jsem značky, toto je Avon.
Čítá t šampon, peeling, intimní gel, masky na obličej, tělová másla, tonikum a báječný odličovač.

 
 
Tady si můžete více přečíst o báječném odličovači očí .

 
Tady mám kosmetické produkty na péči o nehty, na rty a do vany.

 
DM Balea, tu nemohu nezmínit. :-))
Mám jí oproti minule docela větší zásobu.
Obsahuje sprchové gely, sprchový sprej, peeling na tělo, máslo, lak na vlasy, šampony a kondicionery na vlasy a také deodoranty.



Záležitost sprchování a vany nemohu opomenout...
Sprchové gely od Dermacolu Aroma Ritual jsou naprosto úžasné.
Avon mi vyhovuje v tom, že nedráždí oholenou pokožku, krásně voní a příjemně hydratuje.
Koupelové pěny jsou prima, ale nemám extra oblíbence, krom vůně a to Bale levandulová pěna.
5
 
Dále k tomu mám moji oblíbenou micelární vodu Mixa

 
A také super sprchový gel od Palmolive.



 
A nesmím zapomenou na moje novinky tj. sprchové gely od Yves Rocher.

 
Pečující kosmetika na obličej, vlastním 2složkový odličovač očí od Garnier, také od stejné značky oční krém, Avon hydratační krémy - denní a noční a čistící gel od Yves Rocher.

 
No a nyní se můžete podívat, jak jsem si své zásoby nově uskladnila.


Zajímalo by mě, jakou kosmetiku máte v zásobě Vy a jak ji skladujete??

 
Přeji krásný den.
 
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...