pátek 20. února 2015

Nákupy DM

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dnešní článek bude o nákupech v mé oblíbené DM drogerii.

 
Pořídila jsem si pár produktů, které jsem chtěla vyzkoušet a nebo i doplnit do zásoby. :-)
 

 
Toto duo šampon a kondicioner Balea perla s fíkem mám velice ráda a kupuji si ho opakovaně.

 
Mohu vřele doporučit.

 
Sahla jsem také po limitované edici do sprchy.

 
Tělový peeling do sprchy s vůní jablka a skořice jsem se rozhodla vyzkoušet a kdy jindy, než nyní v zimním období, uvidíme, jaký bude.

 
Balea spchový gel ve spreji jsem si pořídila poprvé a jsem plna očekávání.

 
Tento produkt voní po exotickém ovoci a měl by hydratovat a usnadňovat aplikaci...inu uvidíme.

 
Zajímavý aplikátor.

 
Také jsem nezapomněla na manžela a dokoupila jsem mu do zásoby tuhý deodorant Old Spice a gel na vlasy, se kterým je spokojen a poměr cena kvalita je super.

 
Garnier 2fázový odličovač byl ve slevě, tak jsem se rozhodla, že ho vyzkouším i já.

 
Jedná se tedy o dvousložkový odličovač, který má být citlivý k očnímu okolí a má si poradit i s voděodolným make-upem.

 
Sympatické menší balení.

 
Takto produkt vypadá, když smísíte dvě zmiňované složky.

 
Nevyhnula jsem se ani koutku s dekorativní kosmetikou Dermacol mě zaujal nejvíce.

 
Díky recenzím v blogosféře jsem si i já pořídila hydratační make-up Imperial.

 
Jedná se tedy o hydratační make-up s výtažkem z orchideje se zklidňujícími účinky.

 
Konzistence je prima, není hutná ani vodová, příjemně voní a nejsvětlejší odstín mi sedí.

 
Takto vypadá zapracovaný do pokožky.

 
Click systém rtěnek jsem vždycky chtěla vyzkoušet. Díky slevě jsem toho ráda využila.

 
Tuto rtěnku jsem si pořídila v odstínu 11, což je neutrální odstín.

 
Tady vidíte clip systém, který je naprosto úžasný :-)

 
Pořídila jsem si ji v nude odstínu, ale po prvním vyzkoušení - nanesení musím konstatovat, že se jedná o hydratační rtěnku, což velice kvituji, otázkou je, jaká bude výdrž.

 
Zajímalo by mě, jestli máte s těmito produkty zkušenosti a co byste mi mohli od Balea nebo do Dermacolu doporučit.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...